Ga naar inhoud

Irmaxx59

Lid
  • Items

    30
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Reputatie-activiteit

  1. Bedankt
    Irmaxx59 ontving reputatiepunten van Emile51 in Windows 10 schoon installeren op een nieuwe SSD M.2 NVMe PCIe   
    Heren,
     
    Mijn excuses voor deze "ovesight".
    Ja, dit topic kan worden gesloten "all is well"!
  2. Bedankt
    Irmaxx59 gaf reputatiepunten aan Passer in Outlook 2016 - instelling automatisch aanvullen in AAN, CC en BCC   
    Tja, dàt is me ook een raadsel. 'De wonderen van de computer' is niet direct een tevredenstellend antwoord vermoed ik?
    'k Heb er dus ook geen verklaring voor. De wijzigingen worden niet opgeslagen, waar wàt dit veroorzaakt: die oorzaak kan op verschillende terreinen liggen
    te beginnen met een mogelijk foutje in een bepaald bestand, foutje op je schijf en nog zoveel meer.
    Maar ben je nu ook verder geraakt?
  3. Bedankt
    Irmaxx59 gaf reputatiepunten aan Passer in Outlook 2016 - instelling automatisch aanvullen in AAN, CC en BCC   
    Eerst en vooral dit: je adressenbestand kan je altijd vooraf veilig stellen op deze manier: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/een-back-up-maken-van-e-mailberichten-contactpersonen-en-agenda-in-een-pst-bestand-van-outlook-of-deze-naar-een-pst-bestand-exporteren-14252b52-3075-4e9b-be4e-ff9ef1068f91
    Het is trouwens nooit slecht van zo'n backup altijd achter de hand te hebben.
    (zelf zet ik af en toe gewoon het pst-bestand ergens dubbel - alleen: dat kan gròòt zijn, dus je moet voldoende plaats hebben op je schijf)
     
    Je vraag: Outlook afsluiten ?? is gegrond - en eigenlijk snap ik het ook niet - 'k zal je uitleggen waarom:
    die tekst vond ik op een site die rond dat probleem werkte en ik besloot die tekst eruit te halen want der stond nog een boel meer op
    en dus dacht ik dat het mogelijk te verwarrend zou zijn als ik je àlles voorschotelde. Het is ook een Engelstalige site en dus vertaalde ik het
    even voor jullie. En die tekst begon met Close Outlook. - vandaar dat het er ook staat.
    Maar het was (bleek achteraf voor mij) dat het ook een oplossing voor een Mac was - en misschien is dat de verklaring??
     
    Hoe dan ook: er is me nog iets ingefluisterd dat je best eerst even uitprobeert - en als dat helpt, hoef je dat andere niet te doen.
    Helpt het niet, dan nemen we die andere werkwijze.
     
    Dus: open Bestand in je Outlook, kies Accountinstellingen > Accountinstellingen. Kies uw account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen.
    Misschien lost dat het ook al op?
  4. Bedankt
    Irmaxx59 gaf reputatiepunten aan Passer in Outlook 2016 - instelling automatisch aanvullen in AAN, CC en BCC   
    Ok, 'k ben mee. En nee: zo hoort het idd niet.
    'k ga verder op zoek, want zo'n gebeuren ben ik nog nooit tegengekomen...
  5. Bedankt
    Irmaxx59 gaf reputatiepunten aan Passer in Outlook 2016 - instelling automatisch aanvullen in AAN, CC en BCC   
    'k ben al terug.
     
    Probeer dit even:
    Sluit Outlook af
    Maak een nieuw, leeg Outlook-profiel en stel dit in als het standaardprofiel.
    Start Outlook 2016. Sluit het vervolgens opnieuw af.
    Stel uw echte profiel opnieuw in als het standaardprofiel.
    Start Outlook 2016 opnieuw
    Het probleem moet worden opgelost.
     
    Dit volgens een zekere Tech Ahoy Thomas
    (en 4 lezers vonden het een nuttige oplossing - misschien ben jij de volgende?)  
  6. Bedankt
    Irmaxx59 gaf reputatiepunten aan Passer in Outlook 2016 - instelling automatisch aanvullen in AAN, CC en BCC   
    Probeer dit eens: startknop (links onder) > typ Programma's > Vraag: Programma's installeren of verwijderen? : klik dit open en je krijgt een lijst van al je software.
     
    Ga daar naar Microsoft Office en klik er op
    Je krijgt de keuze: wijzigen of verwijderen?  Kies Wijzigen en daar krijg je dan enkele opties, o.a. Herstellen.
    Probeer het eens met Herstellen?
  7. Bedankt
    Irmaxx59 ontving reputatiepunten van p38cyq in Windows 10 schoon installeren op een nieuwe SSD M.2 NVMe PCIe   
    @p39cyq
    Wauw!  Ik blijf je maar bedanken. 👍
    Ik zie, dat dezelfde foto ook in de manual staat (blz. 23 / 1-11).  Ik moet toch beter leren kijken en redeneren! 🥴
    Nu moet het hopelijk wel lukken, denk ik.
     
    Vraagje: je hebt het over "gespecialiseerde fora"; kan/wil je ook delen welke dat dan zijn?  Ik kom niet zover met mijn zoektocht.
    Misschien gebruik ik de verkeerde zoekopdrachten.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.