Ga naar inhoud

[OPGELOST] Fout na vista update


Aanbevolen berichten

Het probleem is dat het een ACER is. zonder dvd dus. Ik heb wel een legale dvd van een andere computer. Bij een vorig mankement heb ik dat recovery programma van Acer gebruikt en kon ik daarna ook niet meer inloggen. Toen heb ik windows opnieuw geinstalleerd en kon ik weer inloggen, maar de andere problemen waren niet voorbij. Hij was nog in garantie, maar ze wilden het niet maken onder garantie omdat de problemen zogezegd door die nieuwe windowsinstallatie kwam. Dat was wel niet waar, maar ik kon natuurlijk niks bewijzen.

Nu ben ik dus bang opnieuw hetzelfde mee te maken. Want ze vragen € 60,- voor een installatie die ik zelf ook kan.

Ofwel installeer ik windows toch en heb ik de kans dat alles goedgaat. Maar dan ben ikzeker de garantievoorwaarden kwijt. Ik wil vermijden terug naar Mediam*arkt te moeten, want het is niet bij de deur en ik ben niet te spreken over hun garantiebeleid tov de klanten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is gelukt !

Ik heb ipv cd c:\windows\winsxs het commando cd /d c:\windows\winsxs ingetikt,

en alles liep zoals beschreven in de tips.

daarna gestart in veilige modus en

Typ nu dit:

fsutil resource setautoreset true c:\

gedaan. Ook dat is gelukt. dan systeemherstel gedaan en de pc is normaal opgestart. OEF!

De enige vraag die ik nu heb : op allebei mijn pc's staan die updates weer te wachten.

Wat moet ik daar nu mee doen ? Ze eigenhandig downloaden ? Want het zijn er een stuk of 7 à 8.

Of zou het veilig zijn ze toch gewoon te installeren ? Ben een beetje bang straks met 2 kapotte pc's te zitten als het weer misloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke. dat weet ik voor een volgende keer die hopelijk nooit komt ;-).

Maar wat zou ik doen met de updates ? Toch maar handmatig installeren ?

---------- Post toegevoegd om 13:14 ---------- Vorige post was om 13:09 ----------

Als ik op deze pc het commando fsutil resource setautoreset true C:\ intik, wat volgens microsoft de reden is waarom het op mijn pc ook mislukte te updaten, krijg ik de melding : kan het opgegeven pad niet vinden. Wat wil dat nu zeggen ? Dat dit op mijn pc niet nodig is, of dat er ook iets mis is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, het is gelukt om die Acer weer op te starten en in te loggen. Om die pc ging het.

Ik had ook systeemherstel gedaan, daardoor stonden die updates waar het me'e begonnen was weer klaar om geïnstalleerd te worden, ook op mijn andere pc (deze waar ik op zit). Ik durfde niet direct weer te doen waar het mee begonnen was. Maar ik heb het gewaagd om de updates te installeren, en het is gelukt.

Nota: ik kan even niet volgen.

Ik ben al blij dat ik zelf kan volgen. ;-) En dolblij dat ik de oplossing gevonden heb, want zo een klantenservice van een winkel vraagt daar veel geld voor. En de vorige keer was mijn pc 4 weken weg om dan gewoon Vista opnieuw te installeren !

't Is trouwens t een en t ander om steeds op de ene pc iets op te zoeken en dan telkens naar boven te moeten rennen om die dingen dan uit te voeren op een andere computer...xD

Maar alles is dus opgelost !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.