Ga naar inhoud

limewire detecteerd firewall

Mr.Tipp-Ex

Aanbevolen berichten

ik heb al een tijdje een probleem met limewire(en frostwire)

hij detecteerde een firewall maar die van windows staat limewire toe.

ik heb avg 8.5free en ik denk dat het daar aan ligt.

ik heb ook een modem(of router) een linksys.

vroeger is het mij wel gelukt, maar ik denk dat dat nog op mijne XP was met norton. nu heb ik vista...

weet er iemand de oplossing?

ps(zou het aan resident shield van avg kunnen liggen zo ja hoe sta je limewire dan toe)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schalel AVG even volledig uit en probeer dan of je verbonden raakt. Als dat het geval is ligt het probleem bij AVG. Kijk in de firewall van AVG of limewire wordt toegestaan. Maar met AVG 8 heb nog andere onderdelen die limewire kunnen blokkeren, maar die ken ik ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de eerste post staat dat AVG 8.5 free gebruikt wordt.

Deze heeft geen firewall functie.

Het resident shield doet een real time controle op infecties maar blokkeert bij mijn weten geen connecties.

Wat heb je van modem/router? Linksys XXX ??

Als het echt een router is, heb je daar waarschijnlijk ook een firewall functie of een blokkering van poorten. Dit kunnen we pas controleren en instellen als we weten welk toestel het is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de eerste post staat dat AVG 8.5 free gebruikt wordt.

Deze heeft geen firewall functie.

Het resident shield doet een real time controle op infecties maar blokkeert bij mijn weten geen connecties.

Wat heb je van modem/router? Linksys XXX ??

Als het echt een router is, heb je daar waarschijnlijk ook een firewall functie of een blokkering van poorten. Dit kunnen we pas controleren en instellen als we weten welk toestel het is.

een Linksys WAG354G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open een browser en typ 192.168.1.1 in de adresbar om naar de interface van de router te gaan. Geef login en paswoord indien nodig.

Ga naar "seurity" en zet "firewall protection" op "disable" en klik "save settings".

Start limewire. Krijg je nog steeds die melding?

als ik dat doe geeft hij altijd de melding dat de server er te lang overdoet om te antwoorden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.