Ga naar inhoud

Kan lege map niet verwijderen


properjetje

Aanbevolen berichten

kan je zien hoe groot die map is?

en bevat die map een speciale teken? Wil je ff een scr shot maken?

Weet je zo van buiten waar de tijdelijk files worden opgeslagen?

Stop alle downloads en eventuele up's verander de tijdelijk folder

probeer te wissen, sluiten, wis alle tijdelijke bestanden van je computer. (ccleaner ook es laten draaien)

herstart in veilige modus met netwerk ondersteuning

start ccleaner opnieuw vind ie nog rotzooi gooi maar weg :P

en start dan nog es dat programma, ik ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi het is een lege map 0bytes,(video TS)

Hij zou eigelijk 3.878 mb moeten zijn .

Als ik frostwire opstart staat hij onderin waar de downloads staan, als een download klaar is gaat hij naar de map saved. maar deze blijft in frostwire staan dan verwijder ik hem handmatig ,

dan komt hij in map incomplete daar kan ik hem wel verwijderen.

Ik heb al in veilige modus op gestart.Dankjewel voor het mee denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Beste probperjetje

Ik heb nog nooit frostwire gebruikt, dus daar ken ik niks van. En ik begrijp ook niet helemaal wat er aan de hand is. Is er nu een map in Frostwire die niet weggaat, of gaat hij ook niet weg via het gewone mappenvenster (Ge weet toch wat ik bedoel, het programma dat zich opent als je op "Deze computer" drukt"). In dat geval kan ik misschien helpen. Ik heb een tijdje geleden ook een probleem gehad met mappen die ik niet kon verwijderen. Ik heb dat ook opgezocht op internet en ergens raadde men een of ander programma aan. Spijtig genoeg weet ik niet meer hoe het heet, maar via Google heb ik er nu een ander gevonden dat ook zou moeten werken. Downloads - MoveOnBoot Ik hoop dat je er iets mee kan doen. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging een ander voorstellen , maar met "moveonboot" lukt het idd ook om zo'n bewerking te doen.

Kun je anders ook eerst eens laten weten of het aan de schijfruimte ligt (wat meestal het geval is).

Dus hoeveel schijfruimte is er nog vrij op je schijven ?

Indien dit meer dan voldoende is , raad ik je aan om Frostwire te verwijderen , en opnieuw te installeren.

Let er op dat je het VOLLEDIG verwijderd , dus de map " C:/program Files/Frostwire" desnoods handmatig verwijderen !

Ik gebruik REVO , een gratis uninstaller. Revo Uninstaller Freeware - Uninstall Software, Remove Programs, Solve uninstall problems

Succes, Kuoi

Beste probperjetje

Ik heb nog nooit frostwire gebruikt, dus daar ken ik niks van. En ik begrijp ook niet helemaal wat er aan de hand is. Is er nu een map in Frostwire die niet weggaat, of gaat hij ook niet weg via het gewone mappenvenster (Ge weet toch wat ik bedoel, het programma dat zich opent als je op "Deze computer" drukt"). In dat geval kan ik misschien helpen. Ik heb een tijdje geleden ook een probleem gehad met mappen die ik niet kon verwijderen. Ik heb dat ook opgezocht op internet en ergens raadde men een of ander programma aan. Spijtig genoeg weet ik niet meer hoe het heet, maar via Google heb ik er nu een ander gevonden dat ook zou moeten werken. Downloads - MoveOnBoot Ik hoop dat je er iets mee kan doen. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook de temp en download mappen verwijderd bij de uninstall ?

Anders Revo eens proberen , of natuurlijk eerst "Moveonboot" !

Kuoi

Ik heb hem opnieuw erop gezet maar dat helpt niet.

Moveonboot heb ik nog niet geprobeerd,

mischien dat ik er maar een ander opzet

dan ben ik er vanaf.

Ik heb altijd limewire erop gehad,maar frostwire was sneller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu herinner ik me dat ik ook al zo iets heb opgelost bij iemand anders Limewire. Ik weet niet meer zeker hoe ik het heb opgelost, maar ik denk dat ik, terwijl LimeWire af stond, heb gezocht naar het torrent-bestand via "zoeken" in "Deze computer". En het bestand (of misschien waren het meerdere versies van hetzelfde torrent-bestand) dan heb verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.