Ga naar inhoud

internet explorer


hardcore0438

Aanbevolen berichten

hee.

ik heb een probleem met mijn internet,

laatst had ik voor een spel met de naam:runescape een programma gedownload dat automatisch iets voor je doet, nu ik dat heb geinstalleerd wou het niet egt werken, dus ik gooi het eraf.

nu ik mijn internet explorer wil afsluiten komt er te staan: internet explorer werkt niet meer, als ik dat wil wegklikken lukt dat niet, alleen met taakbeheer.:s.

heb ook al een keer me laptop opnieuw opgestart maar dan gaat het niet over, kunnen jullie helpen?

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mij niet duidelijk hoe je zoiets moet verwijderen want dat is een onderdeel van de browser.

Het beste wat je kan doen is dit:

Download

http://www.trendsecure.com/portal/en-US/tools/security_tools/hijackthis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Zet hier dat logje aan je volgende bericht.

Bij Vista moet je eerst met rechterknopmuis klikken op Hijackthis en run as administrator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke ik ga het meteen proberen;)

---------- Post toegevoegd om 13:39 ---------- Vorige post was om 13:31 ----------

hee ik heb het geinstaleerd, ik gebruik vista, maar zag nergens uitvoeren als administrator, en het programma zelf snap ik ook niet egt....

---------- Post toegevoegd om 13:52 ---------- Vorige post was om 13:39 ----------

Het is mij niet duidelijk hoe je zoiets moet verwijderen want dat is een onderdeel van de browser.

Het beste wat je kan doen is dit:

Download

http://www.trendsecure.com/portal/en-US/tools/security_tools/hijackthis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Zet hier dat logje aan je volgende bericht.

Bij Vista moet je eerst met rechterknopmuis klikken op Hijackthis en run as administrator.

heej

het is tog nog gelukt!!!, hardstikke bedankt!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.