Ga naar inhoud

Nieuwe PC Hardware (Core onderdelen)


SandeR2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat klopt. Het moederbord kan ik blijkbaar nog gebruiken omdat de AMD Phenom II X4 ook op het huidige moederboard past. Dan hoof ik ook alleen nog maar dezelfde 2 gb RAM bij te kopen. Of is dit niet zo verstandig?

Ja dat gaat gewoon.

Je hebt 2 bankjes bezet, dan nog eens twee bankjes erbij, dat moet werken.

Alhoewel als je alle 4 de bankjes bezet dat er wel eens moeilijkheden ontstaan.

Voor 45-50 euro heb je 4GB (2 x2 GB) geheugen, dan kan je het huidige geheugen verkopen bijvoorbeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja goed, maar dan kan ik ook niet zo goed een nieuw moederboard erbij kopen en dan voor DDR3 gaan toch?

---------- Post toegevoegd om 13:53 ---------- Vorige post was om 13:49 ----------

Dat oude bord van hem is volgens de MSI website in ieders geval niet compatible met AM3.

Ik kan op het moment niet op de product informatie pagina komen, maar ik kan me herrineren dat het er wel bij stond, het is namelijk ook een AM2+ socket en op de doos staat ook de AMD Phenom vernoemd, of zit in die serie ook nog verschil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm... volgens sommige webshops worden Phenom II cpu's wel ondersteund met jouw bord.

Als je een nieuw moederbord met DDR3 geheugen gaat kopen wordt het toch wel een stukje duurder, maar dat ligt natuurlijk aan je budget.

Mocht je toch willen upgraden dan zou dit een mogelijkheid zijn:

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B72617%5D=1&product%5B90497%5D=1&product%5B230727%5D=1&product%5B212285%5D=1&product%5B76909%5D=1&product%5B230032%5D=1

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.