Ga naar inhoud

Nieuwe PC Hardware (Core onderdelen)


SandeR2

Aanbevolen berichten

Alhoewel ik dat het niet echt waard vind...

Bedoel je hiermee dat ik beter (indien mogelijk) mijn oude moederbord kan houden en er wat extra geheugen bij koop?

Ik zie nu trouwens ook dat mijn huidige mobo een Micro ATX versie is. Vandaar dat mijn kabel zo krap zitten, maar goed als ik €100 kan besparen door geen nieuw mobo te kopen is opzich niet verkeerd.

Hier zie ik trouwens het volgende:

Processor

AMD® Sempron™64 (Manila), AMD® Athlon™ 64 (Orleans), AMD® Athlon™ 64 X2 (Windsor), AMD® Athlon™ 64 X2 (Brisbane), AMD® Athlon™ 64 LV (Lima), AMD® Athlon™ X2 BE-xxxx (Brisbane EE), AMD® Sempron™64 LE-xxxx (Sparta), Phenom X4 9xxx (Agena), Phenom X3 8xxx (Toliman), Phenom II X4 (Deneb), Phenom II X3 (Heka)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik denk dat hij bedoeld dat je er weinig prestatie winst uit haalt als je een upgrade naar een AM3 moederbord met ddr3 geheugen doet.

---------- Post toegevoegd om 15:01 ---------- Vorige post was om 14:55 ----------

Ik heb al verschillende borden gezien die zogenaamd AM3 ready waren maar die alleen maar 95W cpu's ondersteunen en niet de 125w cpu's wat dus alle Phenom X4's zijn behalve de 945 die wel een 95w variant heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wat ik nu bij elkaar heb:

Azerty

Van de eindprijs gaat dan nog wel een eurotje of 100 vanaf omdat ik mijn oude hardware doorverkoop.

Edit: Maar! als ik dan een ander mobo zou nemen, is het dan misschien aan te raden om voor een Intel te gaan?

Wel het liefst een gelijke prijs aan de amd Phenom II X4.?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.