Ga naar inhoud

automatisch bladeren


aussie

Aanbevolen berichten

Bedankt stegisoft voor uw snelle reactie. Heb biede sites nader bekenen en bij de 1ste een account aangemaakt. Als ik het goed voor heb kan je met deze van een pdf naar een mooie folder in bladertechniek. Dit met een link, html etc.

Wat ik precies zoek is hoe je van vb een pdf een soort thumb maakt (voorbeeld 70px op 100px) die automatisch door de folder bladerd. In Flash kan ik elke thumb apart de revu laten passeren, maar die bladertechniek gaat iets meer cache.

Naar ik meen, kan je dit niet op deze linken, of heb ik het verkeerd voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Letterlijk antwoord "

U zou een bladerbrochure kunnen maken en deze met een screen capture programma kunnen opnemen. Daarna zou u er b.v. een .FLA van kunnen maken die u weer in SWF kunt afspelen"

Heb alles eens door genomen en ik denk dat er 2 mogelijkheden;

1. of met flash

2. of met een screen capture programma

Voor flash kan ik de jpg importeren in Flash en die 1 voor 1 de revue laten passeren. Maar het bladeren.... zie ik niet zo zitten. Heb dit geprobeerd.

Ken iemand de functie om deze bladertechniek te gebruiken in Flash?

Voor de 2de dacht ik aan Windows Media Encoder, die ik heb gedownload. Maar de werking heb ik niet vast. Misschien iemand die “Windows Media Encoder” even kan toelichten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Encoder van eender welke programma is niet gemakkelijk.

Dat leert je niet in een twee drie.

Heb dit uitgebreid bekeken en ja, niet eenvoudig. Zijn er geen eenvoudige encorders. Dat zou een oplossing kunnen zijn. Voorlopig maak ik de overgang in Flash, zonder het blader techniek.

Alvast bedankt voor uw hulp, vind je nog iets laat maar gerust weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.