Ga naar inhoud

[OPGELOST] Externe HDD iomega


geerolfski

Aanbevolen berichten

Ik heb recent een externe hardeschijf van iomega aangeschaft van 500Gb. Deze is doormiddel van usb 2.0 met de pc verbonden en ddraait op een externe voeding. Nu wil ik de HDD nog eens gebruiken na een week ofzo en als ik hem aanleg komt er om de seconde een zware tuut uit (niet luid), en wil de hardeschijf niet gevonden worden op de pc. De HDD is nooit gevallen of heeft nooit schokken gekregen en is nog maar 2 weken oud.

Ik heb al verschillende fora bezocht op zoek naar mensen met hetzelfde probleem en nu ben ik ten einde raad. De HDD is erg belangrijk omdat al mijn foto's er op staan en enkel op deze HDD.

De HDD is van mijn ouders dus openen zit er niet in, ik heb wel garantie maar dan moet ik hem opzenden naar Pixmania

wie kan mij helpen? DRINGEND!!! - DRINGEND!!! - DRINGEND!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de disk begint te tuten en hij niet meer te zien is op de pc, vrees ik voor een hardware mankement aan de schijf, de voeding of de behuizing. Daar kunnen wij met software niks aan veranderen.

Ik zou hem terugbrengen naar de verkoper en de zaak uitleggen. Als het de voeding is kan het misschien door hun technieker opgelost worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.