Ga naar inhoud

[OPGELOST] langzaam opkomend witte vlak


angel03

Aanbevolen berichten

ik heb sinds kort dat als ik op internet zit, dat er in me scherm van onder na boven een witte vlak komt. Met elke klik die je doet gaat ie verder na boven tot je niks meer ziet, ik blijf me werkbalken wel houden dus niet heel me scherm wordt wit. Als je op F5 drukt wil niet helpen wel als ik gewoon de site waar ik dan op zit opnieuw opstart, maar dan begint het witte vlak gewoon opnieuw. Wie weet wat er aan de hand is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hmm.. Hier wordt tot twee maal toe de indruk gegeven dat de problemen opgelost zijn door een andere browser te gebruiken.

Dat is natuurlijk niet zo, het probleem zit nog altijd op je pc, het doet zich tijdelijk niet voor, is tijdelijk niet meer te zien maar is er nog altijd.

Volg de goede raad van kweezie wabbit en maak een eigen topic aan om het probleem op te lossen.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan wel zijn dat het er nog op zit maar wat zit er dan nog op. Maar mijn witte boord zie ik meer , en heb ook een scan gedaan en een test met HijackThis en dat logje was ook in orde , verder heb ik nog een FundoFix gedaan en dat was ook in orde , ik denk dat ik dan mag verklaren dat alles bij mij in orde is en wat ik daarvoor gedaan heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.