Ga naar inhoud

[OPGELOST] Vierkante blokjes ipv tekens


Empire

Aanbevolen berichten

U computer herkent dat lettertype niet want je computer heeft deze lettertype niet.

Geen idee wat voor lettertype het is, maar als je dat van iemand kan te weten komen wat voor lettertype er daar staat, dan kan je die ergens downloaden.

En dan zie je wel die tekens :)

Edit: download dit: MingLiU GB18030 Simplified Chinese font

en dit: MS Gothic Font

Herstart de computer en test het nog eens uit

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

U computer herkent dat lettertype niet want je computer heeft deze lettertype niet.

Geen idee wat voor lettertype het is, maar als je dat van iemand kan te weten komen wat voor lettertype er daar staat, dan kan je die ergens downloaden.

En dan zie je wel die tekens :)

Edit: download dit: MingLiU GB18030 Simplified Chinese font

en dit: MS Gothic Font

Herstart de computer en test het nog eens uit

Succes

Bedankt, maar ik kan die fonts niet downloaden. Ik mag en ga jammer genoeg niet voor twee simpele fonts 98 dollar betalen.

Ik heb ook eens op Google de namen van deze fonts ingetypt en ik vind ze niet gratis.. :s

Maar als een van mijn vrienden deze fonts heeft, kan hij/zij ze dan niet (gratis) doorsturen? :)

@Stegisoft: Ik geloof dat dat aan het merk van je PC ligt, want sommigen hebben dat inderdaad standaard.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.