Ga naar inhoud

[OPGELOST] panda cloud scant niet meer


candise

Aanbevolen berichten

maar ik werk nooit in word , of is kladblok ook word ?

er zitten zelfs jpeg afbeeldingen in, bestanden, TMP, toepassingen, DAT bestand , toepassingsuitbreiding, ... en heb dit daarjuist opengedaaan via %temp% en nu staan er al 2 zo temp mappen als ik %temp% intik, mag ik dit volledig wissen of niet ? of wis ik alleen maar de TMP bestanden, of zijn dit geen tijdelijke bestanden ? of laat ik dit beter doen door ccleaner, of verwijdert ccleaner geen tijdelijke bestanden ?

wil dit gewoon zeker weten , is omdat dat n die mail van panda stond dat ik %temp%moest wissen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCleaner verwijdert inderdaad ook tijdelijke en overbodige bestanden.

Als je zelf niet (goed) weet wat wel of niet weg mag, is het beter dat je CCleaner gebruikt.

CCleaner opstarten en klik op het icoon "Cleaner" en dan onderaan links op "analyseer".

Na de analyse klik je onderaan rechts op "schoonmaken" en je bevestigt met "ok".

Na het schoonmaken mag je CCleaner sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

ik heb nogmaals gegoogled en zo heb ik ontdekt dat er nu een nieuwe panda cloud is, het was een beta versie, is dit nog steeds maar is een tweede versie, heb de oude panda er volledig afgesmeten en de nieuwe erop gezet en de problemen zijn volledig opgelost nu, toch bedankt voor de moeite ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.