Ga naar inhoud

[OPGELOST] panda cloud scant niet meer


candise

Aanbevolen berichten

ik weet niet of mijn discussie hier wel juist staat, maar zit met volgende probleem, ik krijg geregeld , zeer geregeld, de melding dat er een probleem is met mijn internetverbinding, dan krijg ik een melding dat de scan afgebroken werd, dacht dat het lag aan mijn draadloze verbinding die met momenten traag is, daarom heb ik het eens geprobeerd met mijn laptop aan de kabel te hangen en krijg identiek dezelfde meldingen, ben nochtans echt wel verbonden met internet, zogezegd werkt mijn panda normaal en zijn er geen bedreigingen maar ben er toch niet gerust op aangezien het feitelijk al tijdje geleden is dat mijn antivirus nog eens scande, waar zou dit kunnen aan liggen ? ik gebruik dus panda cloud, gratis versie

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je die melding krijgt van problemen met je internetverbinding, is de verbinding dan ook echt weg of kan je wel nog surfen?

Probeer ook eens een andere online virusscanner.

Free Virus Scan - Kaspersky Lab

HouseCall - Trend Micro USA

Free Online Scanner - Online Virus Scanner | F-Secure

Free ESET Online Antivirus Scanner

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan nog surfen, ben verbonden met internet, heb zelfs pc aan kabel gehangen om te controleren en ie bleef die melding geven, maar gisterennacht werd het zo erg dat ik panda probeerde te verwijderen, was ook een ramp, ie bleef maar zeggen dat er nog een programma was dat panda cloud gebruikte, ik heb zelfs 2 foutmeldingen gekregen die ik achteraf moest opsturen naar een technische dienst, begrijp er niets van, heb in het verleden al zonder problemen panda verwijdert van mijn pc

ik heb die foutmeldingen toegevoegd,

en ook bedankt voor die gratis antivirussen maar welke is er de gemakkelijkste om te gebruiken dan denk ik vooral aan firewalltoestanden, ik wil dat niet zelf hoeven in te stellen ieder keer en ook wil ik een lichte antivirus , daarom was panda cloud eigenlijk ideaal ...

Panda Cloud Antivirus_MSI4149.Log

Setup_exe.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik die online scanners nooit gebruikt maar ik denk dat ze een activeX component installeren en als je firewall een melding geeft, kan je gewoon toelaten.

Welke firewall gebruik je trouwens?

Ik gebruik al jaren de gratis versie van AVG en ik heb nog geen problemen gehad.

En sinds er een anti-spyware module in zit heeft Spybot S&D ook niks meer gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had vroeger nooit geen problemen met panda cloud, gebruikte het al van als het nog maar net uitgekomen was en plots werkt het niet meer, ... ervoor gebruikte ik ook avg, daarom dat ik wilde panda eraf smijten en terug avg opzetten, maar tot gisteren lukte het me zelfs niet om panda eraf te doen, heb het nog maar keer geprobeerd en zou er in theorie nu moeten afzijn ... ik gebruik gewoon de firewall die op mijn pc zit, denk dat dat van windows vista zelf is zeker ? ik vind het eerlijk gezegd te ingewikkeld om firewall constant zelf te moeten bijstellen, heb ooit eens g-data gekregen van iemand en heb die maar paar dagen gebruikt gewoon omdat die firewall constant meldingen gaf ... panda cloud is eigenlijk wel geen online scanner maar een antivirus ... vind het wel jammer dat het niet meer werkt, was er wel tevreden over

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, maar krijg geen reactie, ik dacht dat panda van mijn pc verdwenen was nadat ik het probeerde te verwijderen, maar is het dus niet, heb ik ontdekt toen ik avg wou installeren, en idd toen ik mjin beveiligingscentrum opende zag ik dat panda cloud nog steeds mijn pc beschermt ! hoe krijg ik dit er nu af ? want het zit me niet lekker dat ik een antivirus heb die toch geen contact kan leggen met het internet, en voor panda cloud is de voorwaarde toch wel dat je een zeer goede internetverbinding hebt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb de link geprobeerd en toen ik dat las zag ik dat dit enkel was voor panda antivirus maar ik heb panda cloud dus heb ik bij zoekfunctie gezet panda cloud uninstall, en daar dan de juiste link gevonden, gelukkig deed ik dit zo, want net op moment dat ik mijn pc terug opstartte kreeg ik een mail van panda support waarin stond dat ik enkel panda cloud mag uninstallen met de link die ik gebruikte, anders zou je pc onstabiel worden, maar nu is panda cloud wel weg, maar volgens de mail moet ik mijn temp file leegmaken, kan dit geen kwaad ? ga ik dan geen dingen kwijt zijn ? want in die temp file staan gelijk andere dingen ook nog, zoals tekstdocumenten die bij mijn documenten zitten ook, ... hoe komt dit eigenlijk ? en ja, ik had problemen met mijn panda cloud doordat het nu verandert is van beta1 naar beta2 ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een Word werkt dan wordt altijd in de temp reserve doc(x) gemaakt.

Normaal gezien gaat die weg als je Word sluit doch niet altijd.

Als Word crash dan haalt Word van temp uw Word doc(x) terug en hersteld het.

In principe mag je temp leeg maken.

Als een programma gebruikt met de naam beta dan betekend het dat het zo goed als klaar is doch dat er bugs (fouten) kunnen voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.