Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Je kan overal ter wereld via de webmail van Telenet uw mails lezen en verzenden.

Hebt je in oulook dit zo gedaan bij accountinstelling:

uit.telenet.be voor uitgaande mails

in.telenet.be voor inkomende mails

Voor verzenden van mails hebt je geen wachtwoord nodig.

Dus kan het daar niet liggen.

Misschien gebruikt je de oude systeem pandora.be

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor uitgaande mail moet je de server voor uitgaande mail veranderen. maw in belgie gebruik je uit.telenet.be. de internet provider in het buitenland weigert dit. dan moet je de uit-server van de provider zelf gebruiken.

in mijngeval moet in zeeland de uitgaande server veranderen naar smtp.zeelandnet.nl en dan werkt dat perfect

Link naar reactie
Delen op andere sites

Delen

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.253
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Markata
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Gast
      Door Gast
      Ik heb gisteren eenn beveiliging van,
      Microsoft Security Essentials gedownload
      en geinst.
      Weet iemand hier iets van.

• Door piet22
      In mijn windows 10 Mail moet ik steeds mijn wactwoord op nieuw er inzetten . chello.nl
      En bij het andere mail aderes geen last Gmail.com
      al op nieuw geprobeerd maar helaas 
      wie weet de oplossing

alvast bedankt.
      piet
    • Door Thomas_Wood
      Hoi

Bij telenet kan men zijn mails online bekijken via de browser op www.webmail.telenet.be .

Nu is het zo dat men een log-in en een paswoord heeft. Wat ik echter niet begrijp is dat men met dit paswoord eveneens kan inloggen bij andere diensten van telenet, zoals mijn telenet, Yellow TV, ... Met andere woorden, de gezinsleden die yellow TV kijken, kunnen ook in je mail.

Is er ergens een instelling waarin je dit kan wijzigen?

Groetjes

Thomas
    • Door CaptainRexCC
      Games die mijn PC makkelijk aankan, crashen na een willekeurige tijd met de error LiveKernelEvent 141. Dit zijn alle details in het crashreport:
      Problem Event Name:    LiveKernelEvent
      Code:    141
      Parameter 1:    ffff9c06041df010
      Parameter 2:    fffff80340d4c188
      Parameter 3:    0
      Parameter 4:    1ab0
      OS version:    10_0_19042
      Service Pack:    0_0
      Product:    256_1
      OS Version:    10.0.19042.2.0.0.256.48
      Locale ID:    1033
      Ik speel op een windows 10 pc die altijd up-to-date is, en mijn games zeggen vaak dat ik mijn videodrivers moet updaten, terwijl ik dat al de hele tijd doe. Ik heb dit probleem al drie jaar, kan iemand mij helpen?
    • Door Amanita
      Ik gebruik Thunderbird als mailprogramma. Met Mailstore maak ik af en toe een (extra) back-up. Als ik op Uitvoeren klik zie ik dat er 5.887 items zijn verwerkt. In bewaar hooguit 600 items/mails in verschillende mappen.  Klopt het dat Thunderbird (onzichtbaar) heel veel bewaard? Zo ja, waar zie ik dat en hoe kan ik eventueel overtollig bewaarde back-ups verwijderen.

• Nieuwe aanmaken...