Ga naar inhoud

Gast den Herman

Aanbevolen berichten

Gast den Herman

kan iemand raad geven, om vooralsnog een licentie win XP prof, voor een "prikje" te kunnen kopen.

met voorafgaande dank voor de snelle interventie

den Herman:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast den Herman
mja zo'n OEM serial, kun je kopen als je ergens een nieuw toestel koopt in een winkel.. bij vista tips staat het uitgelegd hoe het in z'n werk gaat bij vista.

Als je however een zeer goedkoop operating system wilt, kun je beter linux downloaden, die zijn opensource en dus volledig gratis :)

is LINUX even "easy" als Windows, en is die compatibel voor hard en software die normaal onder wind draaien

Link naar reactie
Delen op andere sites

kubuntu is even easy als windows ja, en de meeste hardware zijn compatibel, meestal is enkel hardware van vage onbekende producenten iets moeilijker...

software is wel een andere zaak: geen enkele software dat voor windows gemaakt is draait onder kubuntu, wat soms wel een nadeel kan zijn (games). Wel zit in kubuntu een volledig gratis en goed werkend office pakket (openoffice), zitten bijna alle tools reeds geïnstalleerd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast den Herman

Uw winkelwagen bevat de volgende artikelen:

Aantal

Product

Stuksprijs

Totaalprijs

lights_green.gif

» Verwijderen

Software OEM Besturingssystemen -

Windows Vista Home Basic

Windows Vista Home Basic (Nederlands)

€ 86,43

€ 86,43

Pakketgewicht: ca. 250 g

Subtotaal:

€ 86,43

denk je dat ik hiermee een zaakje doe?? of ................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kan idd kloppen van prijs 'den herman', dit is een versie die verkocht wordt bij het aanschaffen van nieuwe onderdelen enz.

Bij sommige pc winkels kunt u die echter ook zo kopen zonder dat u nieuwe hardware aankoopt dus gewoon even langsgaan en of ze dit doen ;-) in feite mogen ze niet los verkopen maar het word wel gedaan...

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

als u bedankt is het vaak ook goed om even een berichtje achter te laten zodat wij de situatie beter inzien, nu weten we dat u meer info heeft, maar weten nog niet uf u er verder bij bent geholpen, en wat uw volgende stap is :mrgreen: graag horen wij nog van u wat u gaat doen, en of het al wel of niet gelukt is.

groeten

yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast den Herman

natuurlijk, maar ik wilde "snel" thank You zeggen......dank zij onverwachte support van vriend, kon ik het nodige op de kop tikken. Maar ik hecht véél waarde aan jullie forum.....snelheid, en eficientie, dat zijn jullie sterke troeven, doe zo verder, je doet het uitstekend!

Herman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.