Ga naar inhoud

windows dvd maker


aniko

Aanbevolen berichten

Omdat ik vorige keer zoveel problemen had met een film in 1 x publiceren,nu een film in 4 stukken gemaakt. Die 4 stukken geplubliceerd en in windows moviemaker geplaatst en de film gebrand. Nu komt mijn vraag. Tussen de 4 delen zitten pauze's (zwart beeld). Weet iemand of ik ergens de mogelijkheid heb om de film wel aan elkaar te krijgen in dvd-maker, zodat het er toch uit ziet als 1 film?? heb het ook al geprobeerd met nero, maar daar zijn de bestanden te groot!! Ik heb verder Vista.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal kan je in Win Movie maker de tijdlijn uitvergroten en dan frame per frame bekijken. Je selecteert dan het eerste zwarte frame en je splitst de film. Dan selecteer je het eerste frame na het laaste zwarte en je splitst de film opnieuw. Je hebt nu de zwarte frames tussen 2 splitten staan. Selecteer het stuk met de zwarte frames en verwijder ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik, maar dat is niet wat ik bedoel. In dvd maker werk je al met gepubliceerde

films, daar kun je verder toch niets mee. Ik was eigenlijk op zoek naar waar ik instellingen kan veranderen in windows dvd maker, zodat er geen pauzes zitten tussen de stukken film. Net zoiets als wanneer je een audiocd maakt zonder pauzes of met minimale pauzes tussen nummers. Ik kan dit alleen nergens vinden. Dus misschien heeft nog iemand een idee???

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.