Ga naar inhoud

tiny bluetooth dongle v2.0 probleem


tricksy

Aanbevolen berichten

had al andere u.s.b poorten geprobeerd,en als ik de bluetooth inplug vind en instaleert windows niets.

---------- Post toegevoegd om 22:52 ---------- Vorige post was om 22:45 ----------

had al andere usb poorten geprobeerd,en als ik bluetooth inplug vind windows niets, laat staan iets instaleren?!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb bluesoleil gedownload , en willen instaleren , maar deze blijft halfweg hangen , en ik geef hem tijd genoeg omdat het enkele minuten kan duren!

meermaals geprobeerd ,altijd hetzelfde.

moet telkens systeemherstel doen als ik hem opnieuw wil instaleren.

ben een beetje de moed aan het verliezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo:ik heb na wat opzoekingen bluesoleil 6.4.275.0 willen installeren van het internet maar deze geeft foutmelding aan(deze toepassing kan niet worden gestart omdat svrpack.dll niet kan worden gevonden het opnieuw instellen van deze toepassing kan dit probleem oplossen??)heb ondertussen driverscanner geistalleerd en eens laten draaien maar deze vind niks van bluetooth om eventueel te updaten!

wel 3 andere drivers waarvan hij er maar een van kan updaten, daar ik ook problemen had met het geluid en nu nog ,gaf hij de driver ook aan van de realtek high definition audio heb ik ook deze update binnengehaald maar kreeg deze ook niet bijgewerkt?

dus nog altijd niet veel verder gekomen met de koppige problemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

svrpack.dll is een onderdeel van bluesoleil.

Ga naar configuratiescherm / software (programma in vista)

Verwijdert het.

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Installeert dan opnieuw.

Misschien lukt het nu beter. Bluesoleil doet wel soms moeilijk bij installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.