Ga naar inhoud

Microsoft Script Editor (MSE7)


honk

Aanbevolen berichten

Hallo, op school hebben wij het programma Microsoft Script Editor nodig voor te programmeren. Nu is het probleem dat deze niet geïnstalleerd is op mijn pc en ik heb al gezocht op internet voor dit te downloaden maar ik heb niets gevonden. Kunnen jullie mij daar informatie/programma geven aub?

Mvg, honk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet dat niet installeren want het zit in Word, Excel en powerpoint.

Open Word

Klik op extra

Klik op macro en daar zie je dat.

Hier is ook iets uitgelegd:

Leren programmeren: Microsoft Script Editor

De versie die momenteel op mijn computer staat is 2007 en daar moet je via C: naar program files dan naar common files ... en dan zou er ergens in de map OFFICE 12 het bestand MSE7 moeten staan, maar dit staat er niet bij mij. Waarschijnlijk heb ik niet de volledige versie :s

Mvg, honk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in C:\ hebt geinstalleer dan staat die in C:\Program Files\Microsoft Office\Office13\

En daar staat inderdaad MSE7

Indien deze niet bij u staat dan had je bij installatie niet gekozen voor de uitgebreide installatie.

Steek de cd erin.

Je kan dan toevoegen of zoiets maar dan deze keer aangepast of handmatig of zoiets kiezen.

Ik weet niet wat er precies staat maar helemaal onderaan staat dan zoiets als uitbreiden office. (2 soorten en beiden nemen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in C:\ hebt geinstalleer dan staat die in C:\Program Files\Microsoft Office\Office13\

En daar staat inderdaad MSE7

Indien deze niet bij u staat dan had je bij installatie niet gekozen voor de uitgebreide installatie.

Steek de cd erin.

Je kan dan toevoegen of zoiets maar dan deze keer aangepast of handmatig of zoiets kiezen.

Ik weet niet wat er precies staat maar helemaal onderaan staat dan zoiets als uitbreiden office. (2 soorten en beiden nemen)

Wel, ik denk dat dat nu eenmaal het probleem is. Er was een demoversie geinstalleerd op deze computer, maar dan vroegen ze naar de activatiecode en deze heb ik gekregen van een vriend, en ik denk dat daarom de Script Editor er niet opstaat. Zonder cd is er geen mogelijkheid zeker?

Mvg, honk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een tijdelijk office ontvangen bij aankoop van Laptop of pc.

Je had niet aan uw vriend moeten vragen om een activatie code want je had die gewoon programma / office 2007 / en naar staat gewoon dat je moet activeren door op te klikken en dan kan je 90 dagen verder.

Daarna kan je een studenten versie kopen voor 99 euro of een oem versie en van deze oem versie zijn er verschillende soorten met veel goedkopere prijzen dan de orginele.

Opgelet: bij oem versie krijgt je geen cd mee want de computerzaak installeert het en u moet dan zorgen dat je bij Microsoft office 2007 downloaden en op cd branden.

Informatie staat op de kaft die je mee krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.