Ga naar inhoud

Microsoft Script Editor (MSE7)


honk

Aanbevolen berichten

Eindelijk gevonden.

Stoute Microsoft.

C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE12\

Daar staat mse7

Wel, dat is nu het probleem. Normaal gezien zou deze hier moeten staan maar ik heb alles afgezocht en niets vind ik daar. zelfs niet met de zoekfunctie op gans mijn computer

Mvg, honk

---------- Post toegevoegd om 18:11 ---------- Vorige post was om 18:01 ----------

Wel, dat is nu het probleem. Normaal gezien zou deze hier moeten staan maar ik heb alles afgezocht en niets vind ik daar. zelfs niet met de zoekfunctie op gans mijn computer

Mvg, honk

ik heb zojuist gekeken bij de setup van office, maar ik zie daar geen toepassing bijstaan voor Microsoft Script Editor. Zou deze wel inbegrepen zijn bij office home and student 2007?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met zoekopdracht vindt je dat niet in vista.

Het zou best kunnen dat het niet in home studenten versie zit.

Ik heb oem versie met access erbij.

ik denk niet dat hij erbij zit want als ik kijk bij de setup dan vind ik nerges iets terug van Scipt Editor, ik vind wel Visual Basic maar deze heb ik niet nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zou Visual Basic wel script editor kunnen zijn.

Want script editor taal lijk veel op VB.

dat is ook een script editor ;) maar de leerkracht heeft liever dat we MSE7 gebruiken en dat heb ik niet, maar het staat wel op andere computer met office 2003, dus ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hebt je ervan als de leraar nog in de oude tijd zit.

Dus je kan het oplossen op de andere pc want ik denk niet dat de leraar daarmee contant mee bezig is.

ik denk het wel xD dat zullen we in de loop van het schooljaar bekijken of dit haalbaar is, maar ik denk het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.