Ga naar inhoud

[OPGELOST] netgaer draadloze router


starrover

Aanbevolen berichten

Hoikes.

Ik heb een probleem met men draadloze router,ik ben men code vergeten en nu heb ik geen internet meer.weet iemand hoe ik dat kan oplossen ?

Best van al ressetten waarschijnlijk?

Maar hoelang hou ik de reset knop in ?

Of kan me iemand zeggen hoe ik het best doe ?

Met vriendelijke groeten

Vercamer Johny

PC Helpforum moderator bericht:
Nooit je email adres zomaar in een post op een forum zetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat staat er in de handleiding over resetten?

Stroomkabel uittrekken en de resetknop indrukken gedurende 10 tot 15 seconden is meestal voldoende.

Als je geen handleiding hebt, mag je het juiste merk en type of model opgeven (staat meestal ergens op een sticker onderaan het toestel) en dan zoeken we wel een handleiding voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen handleiding hebt, mag je het juiste merk en type of model opgeven (staat meestal ergens op een sticker onderaan het toestel) en dan zoeken we wel een handleiding voor je.

U vroeg het model van men router.

Wel het is een Netgear Wireless - G 54 Router

WGR614

Ik heb hem al gereset dus heb terug internet,maar op de site waar ik hem moeten beveiligen vraag hij nog altijd oud paswoord.En daaronder nieuw paswoord ingeven.Maar zolang ik dus geen oud paswoord ingeef laat hij me niet toe een nieuw in te stellen.

Kan iemand me verder helpen aub ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.