Ga naar inhoud

Gast eclipse1919

Aanbevolen berichten

Gast eclipse1919

bedankt dan laat ik het zo staan in my recorder op alternate is hier een van de goedkopere ...dus tsjaaa ... nu nog ff voeding googelen want ben van plan ook van de hd 3870 te stappen , en zwaarder te gaan pft houdt niet op :-( al die stekkertjes ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast eclipse1919
Wil je een goedkope oplossing kan je voor deze Corsair gaan.

Wil je wat meer luxe en capaciteit, kan je voor deze voeding van Cooler Master gaan.

Wat voor grafische kaart ga je nemen?

Als ik de rest van jou systeem zie, zou ik een HD4770 of dergelijke nemen.

HoiHoi ik heb nu een ati 3870 512 mb , en soms heel soms is het beeld een beetje onstabiel met crysis, fear en tombraider... en bia ...maar als de processor sneller is en geheugen , is het dan wel nodig om een andere video kaart erop te zetten, ik ken hem zo `n 300 hrtz hoger zetten en wordt door de kaart geaccepteerd dat is gpu clock met zo `n 80 hrz memory 1380 hoger mag niet dan zet die hem automatisch terug ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer informatie over je grafische kaart overklokken kan je hier vinden.

Normaal is een HD3870 nog vrij krachtig, en die processor kan je makkelijk overklokken hoor.

Ik heb dezelfde processor op nog geen 30 minuten stabiel op 3.8Ghz gekregen wat toch een hele prestatiewinst levert!

Ik heb zelf een HD3850 in dat systeem overgeklokt en dat doet nog alles soepel op 720P.

Als voeding is die Corsair dan meer als genoeg, dit is een zeer goede voeding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.