Ga naar inhoud

Irritant klein venstertje op bureablad, niet weg te krijgen.


mysterygamer

Aanbevolen berichten

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo beste mense van dit forum.

Ik heb net men bureaublad omgevormd naar windows vista. Nu heb ik dit (zie screenshot, links boven) venstertje waar ik in kan scrollen. Een spamsite ofzo in het duits. Hoe kan ik deze kwijt raken.

pchelp.th.jpg

Heb dat wel es vaker gezien,

het kan zien dat je deze stap al gedaan hebt. Maar om tot heden onbekend probleem werkt deze pas goed nadat je computer terug herstart hebt

Open een map bijvoorbeeld "mijn documenten"

1) Klik op organiseren > map en zoekopties > Weergave > Standaard instellingen herstellen

2) open je Internet Explorer > druk Alt in en klik dan Extra aan > Internet opties > Geavanceerd > Opnieuw instellen.

Herstart de pc en indien niet weg het zelfde herhalen maar in dan in Veilige mods.

______________________________

@WoW Fan, mag ik je vragen wat voor thema je gebruikt op je pc? Ik vind namelijk die menu keuze boven in, één van de betere dat ik tot op heden heb gezien en wil dat wel eens testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.