Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...

Delen

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.252
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Markata
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Gast
      Door Gast
      Ik heb gisteren eenn beveiliging van,
      Microsoft Security Essentials gedownload
      en geinst.
      Weet iemand hier iets van.

• Door Thomas_Wood
      Hoi

Bij telenet kan men zijn mails online bekijken via de browser op www.webmail.telenet.be .

Nu is het zo dat men een log-in en een paswoord heeft. Wat ik echter niet begrijp is dat men met dit paswoord eveneens kan inloggen bij andere diensten van telenet, zoals mijn telenet, Yellow TV, ... Met andere woorden, de gezinsleden die yellow TV kijken, kunnen ook in je mail.

Is er ergens een instelling waarin je dit kan wijzigen?

Groetjes

Thomas
    • Door backslash
      He hallo,
      Elke dag open en bewerk ik verschillende word bestanden, ze staan in verschillende mappen.
      Na bewerken wil ik ze met een nieuwe naam opslaan omdat deze alleen voor die dag zijn.

Dag erna wil ik dan weer de orginele bestanden openen en bewerken enzo elke dag.

Ik ben op zoek naar een manier die het makkelijkste is, ik dacht zelf aan een document maken met een Hyperlinken die verwijzen naar de betreffende bestanden.
      Zo kan je snel achtereen de bestanden openen.
      Hoop dat ik duidelijk genoeg geweest ben ander graag een reactie, alvast bedankt voor jullie moeite!
    • Door CaptainRexCC
      Games die mijn PC makkelijk aankan, crashen na een willekeurige tijd met de error LiveKernelEvent 141. Dit zijn alle details in het crashreport:
      Problem Event Name:    LiveKernelEvent
      Code:    141
      Parameter 1:    ffff9c06041df010
      Parameter 2:    fffff80340d4c188
      Parameter 3:    0
      Parameter 4:    1ab0
      OS version:    10_0_19042
      Service Pack:    0_0
      Product:    256_1
      OS Version:    10.0.19042.2.0.0.256.48
      Locale ID:    1033
      Ik speel op een windows 10 pc die altijd up-to-date is, en mijn games zeggen vaak dat ik mijn videodrivers moet updaten, terwijl ik dat al de hele tijd doe. Ik heb dit probleem al drie jaar, kan iemand mij helpen?
    • Door Frank Vonk
      Hallo Allemaal, 
      Ik heb sinds een jaar een eigen site, die gehost is via Telenet. Ik koop er extra webruimte bij, en upload mijn bestanden via Filezila.
      http://www.frankvonk.be/
      Nu heb ik een tweede domijnnaam geregistreerd via dezelfde account. (www.zwerfkatboechout.be) Ik vroeg mij af, waarom ik daar geen ruimte aan kon toewijzen.
      Via de klantendienst hoorde ik dat dit normaal is, en ik mijn tweede site gewoon online kon zetten.
      Als ik echter met filezilla probeer om er bestanden op te zetten, kom ik echter altijd uit op mijn eerste site.
      Ik heb in de map rechts in filezilla zowel een map met www.zwerfkatboechout.be, alsook een map zwerfkatboechout.be.
      Ook is er een map public_html met diezelfde twee mappen erin (dus 4x om te testen).
      Toch staat de site op zwart. (this site can't be reached).

Weet er iemand hoe je meerdere domijnnamen/sites kan beheren bij Telenet?
      Groeten Frank

• Nieuwe aanmaken...