Ga naar inhoud

Oude versie Office 2003 verwijderen


Rudiger

Aanbevolen berichten

Na installatie van Office 2007 ging ik bij gebrek aan een correcte activeringcode terug naar de oude versie Office 2003, maar ... voor Outlook 2003 blijft het systeem vragen naar mainsp3.msp. De file gevonden via Internet maar dit werkt niet. Na aankoop van een versie van Office 2007 met juiste code en installatie blijkt dat de oude versie Office 2003 niet verwijderd werd. Outlook 2007 weigert te functioneren en geeft aan dat er geen locatie bepaald werd waar mail ontvangen en verzonden kunnen worden. Ik geef de juiste plaats aan van de outlook.pst file die ik wil gebruiken, maar niets lijkt te helpen. Ook voor het verwijderen van Office 2003 vraagt het systeem naar mainsp3.msp, dus dat lukt ook niet. Is er iemand die mij kan aangeven op welke wijze ik Office 2003 kan verwijderen en/of Outlook 2007 aan't werk kan krijgen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om Office2003 te verwijderen moet je een cd in cdrom steken en dan verwijderen klikken. Waarschijnlijk had je geen kopie op de hardeschijf laten doen bij installatie.

Indien je die mogelijkheid niet hebt dan kan je dit doen:

Download

http://www.trendsecure.com/portal/en-US/tools/security_tools/hijackthis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Zet hier dat logje aan je volgende bericht.

Bij Vista moet je eerst met rechterknopmuis klikken op Hijackthis en run as administrator.

Zodra Kape online is zal hij de log nakijken.

En daarna verder begeleiden om het te verwijderen.

Eventueel zal ik Kape ondersteunen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.