Ga naar inhoud

[OPGELOST] rapidshare


frans-v

Aanbevolen berichten

ik krijg melding, in het engels en duits, waaruit ik opmaak dat ik bijna 25 gb gebruik van hun geheugen. ik heb hier niets geplaatst, geen foto's geen data, niets. hoe gebeurd dit? hoe komen deze gegevens en welke gegevens zijn dat bij hen. En hoe krijg ik dat er terug af zonder dat er kosten zijn uit voortvloeien voor mij.

Kunnen jullie mij helpen

frans-v

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet wel niet of je indentieke mail kreeg maar in het Nederlands vertaald betekend het:

Geachte klant (nummer),

Hiermee willen we u informeren dat paragraaf IV.(2) van onze gebruiksvoorwaarden zal geactiveerd worden op ……… (datum).

Gebruikers van een Premium Account met meer dan 25 GB opslagruimte, worden onderworpen aan de “inactiviteitsregeling”, wat inhoudt dat de niet-actieve bestanden automatisch worden verwijderd. Een bestand is niet-actief indien het niet gedownload werd binnen de 90 dagen.

Voor gebruikers van een Premium Account met minder dan 25 GB opslagruimte is de opslagtijd voor niet-actieve bestanden onbeperkt.

Indien u niet akkoord bent met deze gebruiksvoorwaarden, kan u het contract verbreken binnen een limiet van 4 weken na ontvangst van deze melding. Indien u geen gebruik maakt van dit recht tot verbreking, worden de wijzigingen aan het contract als aanvaard beschouwd en maken ze voortaan integraal deel uit van het contract.

Moet uitzoeken wat ze daarmee bedoelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoeling van deze mail is om de oorspronkelijke gebruiksvoorwaarden aan te passen.

Bij gebruikers met meer dan 25 GB storage zullen de bestanden die gedurende 90 dagen niet gedownload of gewijzigd worden, nu automatisch worden verwijderd van de Rapidshare-servers.

Ofwel kan je als je reageert op de mail, zonder kosten je betaalde account nu opzeggen (maar wordt je niet terugbetaald), ofwel reageer je niet en gaat deze regeling automatisch in voege vanaf de aangeduide datum

Ik denk dat het voor u en voor mij ook duidelijk is.

Met dank aan Kape.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.