Ga naar inhoud

[OPGELOST] licentie antivirus verlopenii


Aanbevolen berichten

:hello: Allen,

Heb laatste tijd al weer veel meegemaakt :nurse: maar het doet me plezier dat je toch een beetje met me inzit :-)

Mijn licentie van mijn antivirus is verlopen ( was bij pc toen ik hem kocht )

daar ik niet tevreden was over deze winkel wil ik mijn antivirus dan ook niet verlengen.

Voor zover ik op deze site kan lezen scoort AVAST heel goed zou me dan ook AVAST pro willen aanschaffen maar wil dan eerst weten of je moet wachten op het pakket dat geleverd wordt of dat men dit antivirus kan downloden en onmiddelijk gebruik kan maken van zijn diensten.

Verder had ik ook graag geweten of er ook ergens negatieve oordelen zijn

over dit product. :-)

:ciao: ion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou onmiddellijk Avast Free downloaden ... zo blijft je beveiliging permanent OK. En daarna kan je upgraden naar de PRO-versie. Je kan dit on-line regelen met betaling via Vista, e.d. Maar zou daar eerst even mee wachten, dan heb je al een idee hoe Avast werkt en of het naar je wensen is. Mocht dit toch niet zo zijn, kan je nog altijd voor een andere free-scanner of betalende scanner kiezen.

Vergeet wel niet om de vorige scanner op een correcte manier te verwijderen, zodat er geen botsing ontstaat tussen de twee scanners.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb lang Avast gebruikt en ik vond dit persoonlijk een hele goede virus scanner, enkel alarmeerde hij soms wel bestanden als "trojan" terwijl deze geen geinfecteerde bestanden waren.

Let dan wel op dat je niet zomaar klikt op "geinfecteerde bestanden verwijderen" want dan kan het wel eens zijn dat je een bestand verwijdert dat je helemaal niet weg wil.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.