Ga naar inhoud

Video codec?


Arno.B

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb onlangs mijn pc opnieuw geïnstalleerd en als ik nu met WMP een video wil afspelen krijg ik enkel het geluid, en als ik met VLC afspeel is de beeldkwaliteit ondermaats. De ondertitels en beeld zijn in blokjes. Ik heb de laatste driver van de GPU. Ik denk dat ik iets van een codec moet downloaden ofzo? Daar ken ik eerlijk gezegd niets van, dus als iemand me zou kunne helpen met het terug optimaliseren van mijn beeldkwaliteit en het afspelen van videos met vlc en wmp, zou heel vriendelijk zijn.

Alvast bedankt,

Arno

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze codec werkt perfect voor mijn windows media player, dank.

Maar ik gebruik gewoonlijk liever VLC player, deze werkt wel perfect op gewoon scherm maar als ik hem naar volledig scherm breng worden de ondertitels blokkerig en het beeld zelf ook, voordien heb ik met de zelfde pc vlc gebruikt (voor het opnieuw installeren) en toen ging dat prefect en heb ik zefls geen codec moeten downloaden :s

Iemand raad?

Alvast bedankt,

Arno

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.