Ga naar inhoud

wifiBBOX2 - wifi verbinding onderbroken


Aanbevolen berichten

Hallo, sedert enkele maanden heb ik Belgacom televisie en de daarbij horende BBox2 geïnstalleerd. TV werkt prima.

Jammer genoeg krijg ik vanaf dat moment problemen met mijn wifi connectie op mijn PC. Ik kan een wifi verbinding opzetten, maar die verbreekt steeds na enkele minuten... ik krijg niet echt een error boodschap, enkel de boodschap dat er meerder draadloze netwerken beschikbaar zijn, met dan in de lijst enkel mijn netwerk.

Heb al een andere USB wifi adapter geprobeerd, maar geen beter resultaat.

Kurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kurt,

Volgende link legt uit hoe je het kanaal van de B-box kan wijzigen:

Hoe kan ik het wifikanaal van mijn b-box wijzigen?

Als dat het probleem niet oplost kan je best contact opnemen met onze belgacomhelpdesk op het gratis nummer 080022700 en een omruilnummer vragen om de modem om te ruilen. De garantieperiode is 2 jaar.

Vriendelijke groet,

Eva

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.