Ga naar inhoud

pc loopt vast


Aanbevolen berichten

Die 92 % zijn de "niet actieve processen". Dat wil zeggen dat de processor eigenlijk 92 % vrij heeft.

Het echte verbruik staat onderaan bij "uso de cpu" en dat is slexhts 9 %

Als de D schijf een partitie is op dezelfde fysische schijf als de C, maak je best een backup voor de veiligheid.

Als de D een aparte fysische schijf is, kan je ze voor de veiligheid loskoppelen tijdens de herinstallatie.

In theorie is dit niet nodig als je een installatieschijf hebt met voor een volledige installatie maar de praktijk heeft al anders aangetoont met alle kwalijke gevolgen vandien.

Als je slechts een "recovery" schijf hebt, moet je zeker een backup nemen (of loskoppelen) want die gaat de pc terugzetten in de "begintoestand" zoals hij van de fabrikant gekomen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb bij aankoop van de laptop enkel een recovery-cd moeten maken.

Dus als ik die insteek bij opstarten zal waarschijnlijk alles zoals in het begin zijn.

Maar ik blijf me afvragen wat de reden is dat mijn harde schijf na enkele minuten gewoon ophoudt. Daar moet toch een reden zijn.

Hij start perfect op, draait even en dan loopt ie vast.

Zou er toch geen rootkit aan het werk zijn ?

Is er een online scanner die dat kan opsporen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo Hier ben ik weer

Mijn Windows vista pc zoals hierboven vermeld doet het nog steeds om na een 5-tal minuten vast te lopen.

Je weet dat het een spaanse laptop is dus de volledige windows vista is in het spaans.

Is er nu een mogelijkheid voor me tot upgraden naar windows7 ?

Indien ja neem ik aan dat die ook in het spaans zal staan ?

Groeten,

Phil

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.