Ga naar inhoud

[OPGELOST] video naar Pc


marien

Aanbevolen berichten

Bedoel je de video's gemaakt met een digitale camera? Zo ja, deze kan je gewoon met het meegeleverde kabeltje naar je pc overzetten, indien je pc de juiste aansluitingen heeft natuurlijk.

Deze video's kan je dan gewoon bewerken met software. Wil je niet te veel extra's dan volstaat windows movie maker al.

Een uitgebreidere lijst van gratis videobewerkingprogramma's kan je hier vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg deze week ook dit soort vraag via PM , en heb toen een en ander verklaard aan die kerel.

Heeft iemand dit al geprobeerd en echt op DVD gekregen dat het mooi werkt ?

En met welke pc dan , want volgens mij heb je daar een zware(dure) pc voor nodig ,... en vooral heel veel geduld !

Ik raadde die kerel aan , om net als mij een dvd-recorder aan te schaffen (die zonder harde schijf vallen mee van prijs) , en ik zei hem ook dat die dingen mss wat geld kosten , maar ze het geld meer dan waard zijn al was het alleen al om de frustraties en het vele werk die ze je besparen.

Kan iemand hier misschien even mijn gelijk of ongelijk bevestigen ?

Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.