Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

eerste vraag ben ik al uit en heb hem snel geformateerd maar zit nog met een ander probleem namelijk ik heb een externe HD waar ik de schijfindeling zou van willen veranderen maar het lukt niet met paragon partition manager 10 personel zie afbeelding;

1256834196-330.jpg

het is niet mogelijk om S of I bij R te voegen of S en I samen te voegen. Iemand een idee???

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals ik al vermeld heb in mijn eerste bericht werk ik met paragon partition manager 10 personal en niet met partition magic want mijn versie werkt niet op vista Home Premium (64 bit). En wat de mogelijkheden betreft met Paragon heb ik er helemaal geen meer als ik klik op samenvoegen zegt hij dat ie geen partities vindt om samen te voegen en als ik S of I verwijder en dan de ander wil groter maken en ik klik op resice dan krijg ik de melding dat ie geen partities vindt die hij kan vergroten of verkleinen ik begrijp het echt niet???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei , foutje van mij ... paragon dus.

Naar mijn bescheiden mening werkt je Paragon toch niet zoals het hoort , want als ik de foto van je schijf-partities bekijk kan ik geen enkele reden bedenken waarom het niet zou gaan om de hele schijf te herverdelen.

Ik gebruik zelf "Acronis Disk Director Suite" ,

maar mss kun je "Gparted live-cd" eens proberen... gratis en handig !

Screenshots : GParted -- Screenshots

Download : Download GParted from SourceForge.net

Succes, Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei , foutje van mij ... paragon dus.
is niet erg maar wat gparted betreft werkt deze ook op 64 bit versie van Vista of maakt dit niet uit? En volgende vraagje S en I zijn lege partities maar R staat nog een 200 GB aan bestanden op die ik niet wil verliezen als ik dan bijvoorbeeld S zou verwijderen en bij R bijvoegen dan heb ik geen data verlies of toch?
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb Gparted proberen op te starten en hij loopt de hele opstart door tot bij de vraag "Which mode de you prefer" waar ik dan 0 intik en Gparted dan eigenlijk moet opstarten maar dan krijg ik het volgende scherm en daar komt hij zelf niet meer uit dan moet ik resetten om verder te kunnen zie afbeelding;

1256907931-490.jpg

De gegevens in het kleine schermpje heb ik er zelf opnieuw ingezet daar het ander niet leesbaar was en rond het vraagteken staat eigenlijk nog een geel vierkantje. Wat het schermpje met gegevens betreft dat beweegt de gehele tijd kriskras over het scherm tot ik reset. Iemand een idee???

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb Gparted proberen op te starten en hij loopt de hele opstart door tot bij de vraag "Which mode de you prefer" waar ik dan 0 intik
Kun je daar niet kiezen voor VESA mode of zo iets ?

Zo ja , kies deze.

Zo niet , kies eens een andere mode.

BTW : Die modes zijn in de meeste gevallen ivm de compatibiliteit van je scherm of videokaart.

Succes, Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.