Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Leuke mensen!

Graag gebruik ik een externe koppeling naar een andere werkmap. Er treedt echter een #REF! fout op in de doelwerkmap die de koppelingen bevat. Dit lost zich op wanneer ik de bronwerkmappen open. Ik zou graag de doelwerkmap openen zonder foutcodes, zonder de bronwerkmappen te hoeven openen. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

aangepast door Nicole ABbenes
Nieuw topic
Link naar bericht
Delen op andere sites

• 3 weken later...

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      39.918
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Joey Verhoeven
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door Laura0101
      Ik heb mijn externe harde schijf laten vallen. Bij het aansluiten op de computer herkent hij dat er een apparaat aan hangt, deze komt echter niet bij mijn computer te staan. Ik kan dus niet bij mijn bestanden op de schijf. Iemand enig idee of ik via een andere manier bij de bestanden kan?
      Hoe werkt dit precies met een recovery programma op een externe harde schijf?
    • Door Christophe117
      Beste

Al mijn films staan op een externe harde schijf. Per film is er een afzonderlijke map. In deze map staat dan het avi-bestand en soms ook nog een ondertitelbestand. Als ik alle mappen (de films dus) alfabetisch rangschik op m'n computer komen de films mooi alfabetisch, maar als ik de externe harde schijf aansluit op m'n televisie, komen deze mappen (dus de films) niet alfabetisch maar worden ze gerangschikt op de datum waarop ze laatste gewijzigd werden. Hoe kan ik dat veranderen dat ze ook op m'n externe harde schijf alfabetisch gerangschikt worden? Alvast bedankt!

vriendelijke groeten
    • Door kape
      Het zijn moeilijke tijden voor computerbeveiligers. Niet alleen is de concurrentie bikkelhard, de pakketten lijken allemaal min of meer hetzelfde te bieden. Bovendien zijn sommige betalend, terwijl andere gratis worden aangeboden. En op de koop toe bevat het nieuwe Windows 8 een ingebouwde gratis malwarescanner.
      Lees meer
      Bron: Clickx.be
    • Door SirJohn
      Ik heb me altijd al afgevraagd waarom het soms beter en zelf veiliger is om een virtual toetsenboard te gebruiken.
      Ik vroeg me af
      wat is nou verschil tussen een externe en virtual toetsenboard als we het hebben over keyloggen?
    • Door kruleke
      plobleem is volgende aansluuting via usb 2 kabels op de computer staat de shijf aangeduud ik kan van externe shijf alles over zetten naar computer geen plobleem maar van de computer naar harde shijf lukt niet meer de externe shijf is( intenso)
  • Nieuwe aanmaken...