Ga naar inhoud

office 2007


dindo

Aanbevolen berichten

Beste,

Sedert enige tijd krijg ik elke dag een melding dat mijn Office 2007 moet gevalideerd worden. Maar valideren lukt niet omdat "Office" zogezegd illigaal is. Nochtans heb ik deToshiba Laptop in 2002 nieuw gekocht met alles erop en eraan. upgrades zijn altijd gelukt. Hoe kan ik die waarschuwing verwijderen of hoe kan ik Microsoft laten weten van de originaliteit van het programma.

groeten,

dindo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nochtans heb ik deToshiba Laptop in 2002 nieuw gekocht met alles erop en eraan
In 2002 bestond office 2007 nog niet dus het heeft er toen niet opgestaan.

en vlgns mij is de update naar 2007 niet mogelijk en dus niet gratis.

Dus mijn conclusie:

Office 2007 is op een andere manier op je laptop gekomen.

Is het misschien een demo versie??

Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Upgrades van Windows en upgrades van Office 2007 hebben niets met elkaar te maken.

Als er wel upgrades gemaakt worden van je Windows wil dit gewoon zeggen dat je Windows legaal is.

Als er wel upgrades gemaakt worden van je Office wil dit NIET automatisch zeggen dat je Office 2007 legaal is. Windows heeft zelfs gezegd dat illegale Windows versies en illegale Office 2007 wel automatisch geupdate worden, zelfs als ze illegaal zijn. "Enkel en alleen om beveilgingsredenen" klinkt het bij Microsoft.

Als Office 2007 een illegale versie is, zal Microsoft je daar attent op maken, maar de updates van Office zullen lukken (tenzij Microsoft hun strategie weer veranderd hebben).

Als "internet" zegt dat Office 2007 niet legaal is, dan is ze niet legaal! Dan zou ik op zoek gaan naar een legale versie en ervoor betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.