Ga naar inhoud

You Tube


jvk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bedankt Kuoi. Ik heb via"install google toolbar" geprobeerd een oplossing te vinden maar dat werkt niet. Verder heb ik de Flash player opnieuw geinstalleerd en ook Java script opnieuwe geinstalleerd maar ook dat helpt niet.

Groet,

Jvk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens naar de volgende site , en klik op de knop "Java versie controleren"

Java-installatie controleren

Ga nu ook naar de volgende site Adobe Flash Player en daar zul je zien of de Flash player werkt.

Ik heb via"install google toolbar" geprobeerd een oplossing te vinden maar dat werkt niet.

Dat moest je nu net niet doen

Klik op de link die je stuurt ... vinkje bij "install google toolbar (optional) UITVINKEN !

... maar kan geen kwaad , nu zit je allicht wel met die toolbar opgescheept ?

Laat maar weten of je verder raakt via deze links .

Als ze beide werken naar behoren , is Flash en Java alleszins geïnstalleerd.

Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraagje ...

Is dat zowel in Firefox als in Internet Explorer , of enkel 1 van deze 2.

En als het in 1 van de 2 is , ... welke ?

Probeer het volgende eens :

Voor FIREFOX :

  1. Open je browser.
  2. Klik op het tabblad 'Extra' in je menubalk. Deze staat boven aan het browservenster.
  3. Er wordt een vervolgkeuzelijst weergegeven. Klik op 'Opties' (deze optie staat onder aan de vervolgkeuzelijst).
  4. Er wordt een venster weergegeven. Zoek het tabblad 'Inhoud' en klik hierop.
  5. Vink het selectievakje aan bij 'JavaScript inschakelen'.
  6. Klik op de knop 'OK' om je instellingen op te slaan.

Voor Internet Explorer :

  1. Open je browser.
  2. Klik op het tabblad 'Extra' in je menubalk. Deze staat boven aan het browservenster.
  3. Er wordt een vervolgkeuzelijst weergegeven. Klik op 'Internetopties' (deze optie staat onder aan de vervolgkeuzelijst).
  4. Er wordt een venster weergegeven. Zoek het tabblad 'Beveiliging' en klik hierop.
  5. Selecteer en klik op het pictogram 'Internet' (dit ziet eruit als een aardbol).
  6. Klik op de knop 'Aangepast niveau'.
  7. Blader omlaag in de lijst tot je 'Uitvoeren van scripts' tegenkomt. Hierbij worden verschillende opties weergegeven. Kijk naar de optie 'Actief uitvoeren van scripts'. Schakel 'Inschakelen' in door te klikken op het keuzerondje naast 'Inschakelen'.
  8. Selecteer het keuzerondje voor inschakelen bij 'Java-applets uitvoeren in scripts'.
  9. Er wordt een waarschuwing weergegeven met de vraag of je de instellingen wilt wijzigen. Klik op de knop 'OK' om je instellingen op te slaan. Klik op de knop 'Ja'.
  10. Klik tenslotte op de knop 'OK' om de bewerking op te slaan.

------------------------------------

Ik zou wel de browsers opnieuw opstarten om zeker te zijn , dus niet je pc , maar gewoon even Firefox of IE sluiten en terug starten.

Succes, Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inernet Explorer: gedaan wat je voorschrijt; resultaat: niets.

Het vreemde is dat ik wel Y.T-video's kan afspelen als ze benaderd worden via b.v. de site van de "Volkskrant"; dan is er niets aan de hand. Maar zodra ik via mijn account naar Y.T. ga verschijnt de bekende mededeling.

Kan het iets te maken hebben met een manco in het BIOS-scherm? Ik heb daarin een storing gehad: de printerpoort werd op een zeker moment niet meer herkend. Achteraf bleek dat de "batterij" van de PC niet meer goed was. Daardoor werd de klok van de PC teruggezet naar dec.2001 en werd de printerpoort "eruitgegooid". Door de batterij te vervangen en de printerpoort weer "herkenbaar"te maken werd dit probleem verholpen. Dit alles speelde zich ongeverr twee weken geleden af en sinds die tijd spelen ook de problemen met Y.T.

Helpt deze info?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.