Ga naar inhoud

You Tube


jvk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

heb ik geprobeerd maar in m'n account kan ik niets vinden.Wel is het zo dat op mijn afspeellijsten van video's (ik heb 4 of 5 afspeellijsten) achetr alle video's in rood staat:video niet beschikbaar. Dat kan ik in slechts 1 lijst zien, want de rest van de lijsten lijkt geblokkeerd. Ik kan trouwens deze lijst ook niet bewerken of verwijderen. Toch iets in YT?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt ook niet.

Wat ik als laatste heb geprobeerd is:

-Firefox geinstaleerd,

-Java en Flashplayer verwijderd en weer opnieuw aangebracht. Staan bij de software en functioneren goed (heb ik gecontroleerd met Java-installatie controleren en Adobe Flash Player.

En ondanks dit alles krijg ik nog steeds de melding Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player.

Nog andere suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even iets testen ...

Start Firefox.

Klik bovenaan op "Extra" > "Privénavigatie starten".

Klik ok in het volgende venster.

Ga nu eens naar youtube , log NIET in , en probeer gewoon een of ander filmpje af te spelen , NIET uit je lijst .

Speelt het filmpje af ?

Kuoi ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan niet op de youtube site , of bedoel je dat het filmpje niet afspeelt ?

kuoi

---------- Post toegevoegd om 16:33 ---------- Vorige post was om 16:30 ----------

  1. Probeer Flash Player volledig te verwijderen en vervolgens de nieuwste versie te installeren. Raadpleeg het volgende Help-artikel van Adobe voor meer informatie over het volledig verwijderen van Flash Player. Wanneer je Flash Player niet hebt geïnstalleerd of Flash Player zojuist hebt verwijderd, download en installeer je de nieuwste Adobe Flash Player, die beschikbaar is via het Adobe Flash Player Download Center.
  2. Wis je browsergeheugen en de cookies op je computer.
    Voor gebruikers van Windows Vista: wanneer het verwijderen en opnieuw installeren van Flash niet werkt, kan dit te maken hebben met een toestemmingsprobleem van Microsoft Windows Vista. Gebruik de Windows-knop links onderaan en vervolgens de zoekfunctie:
    • Ga naar: 'C:\Windows\System32\Macromed\Flash\'.
    • Klik met de rechtermuisknop op het volgende bestand: 'FlashUtil9b.exe' of 'FlashUtil9e.exe'.
    • Selecteer 'Uitvoeren als beheerder' en installeer de update.
    • Start je computer opnieuw op.

Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvorens verder te gaan dacht ik dat het wellicht verstandig was om eerst maar eens back-ups van mijn harde schijf op een externe harde schijf te gaan maken. In het c-deel wil ik een copie van windows maken maar krijg ik op een zeker moment de melding:

"Kan default niet kopiëren. Het is door iemand anders of door een programma in gebruik. Sluit alle programma's die het bestand mogelijk oin gebruik hebben en probeer het opnieuw".

Zou dit wellicht met mijn probleem te maken hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.