Ga naar inhoud

Hosting zoektocht


Gast

Aanbevolen berichten

Hallow,

ik weet dat er mommenteel een topic loopt van iemand met ongeveer dezelfde vraag. Maar mijn eisen verschillen wel een beetje, dus ik wou me daar niet mengen.

Ik zoek eigenlijk een resellers hosting. Of specieker: een ANDERE resellers hosting.

Ik zit mommenteel bij Nikkelhost.com

zo'n 2 jaar geleden een pakket voor gewonnen. Het jaar nadien ook wat gewonnen waardoor ik een flinke korting kreeg. Maar vandaag weeral problemen... ik vind het echt een slechte hosting :s

Ik ben nu dus ongeveer 1,5 jaar bij die hosting. En heb toch al wel een 10 tal problemen ondervonden. Allé, eigenlijk echt veel voor een hosting.

Op het momment scheelt er iets met de toegang tot de databases, waardoor mijn forums slecht gaan.

Echt lastig.

Dus ik zoek een andere.

En het resellers systeem vind ik wel leuk om in de nabije toekomst nog wat sites erbij te beheren.

Maar de prijs is natuurlijk wel belangerijk.

Mommenteel krijg ik

4 GB Webruimte

20GB Dataverkeer

voor € 100

Waar ik mommenteel echt weinig webruimte van gebruik eigenlijk. 1GB webruimte lijkt me zeker wel genoeg.

Dataverkeer gaat er wel redelijk goed door. Dus dat mag best wel hoog blijven.

Iemand die mij iets kan aanraden?

een host die niet elke maand problemen heeft :viking:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.