Ga naar inhoud

[OPGELOST] Screenshots/print-screen


Destke

Aanbevolen berichten

Screenshots in Windows 7 van games maken blijkt blijkbaar moeilijker dan voorheen.

Windows vista/xp kon ik bijvoorbeeld gewoon prinstcreen doen en snel Ctrl-V in msn doen om iemand wat te tonen. Nu gaat dit niet meer want ik maak een screen van mijn bureaublad als ik in een game ben.

Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

If you want to take screenshots in Windows 7, this OS comes with it own little program called Snipping Tool, which can be found in the Start Menu/All Programs/Accessories.

You can take a screenshot of the entire screen, a window or just a selection of the screen, that you select.

Blijkbaar heeft win 7 een speciaal tooltje (Snipping Tool) om screenshots te maken.

Dit zou te vinden zijn in Start Menu/Alle Programmas/Accessories.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik FSCapture. Het is wel in het engels en ik weet ook niet of het werkt onder win 7 maar je kan gerust proberen. Deze versie is gratis

Gewoon het zip bestand uitpakken, snelkoppeling naar de exe op je bureaublad plaatsen en je bent vertrokken.

Na het nemen van een screenshot wordt de afbeelding getoond en met de knop "draw" kom je in de editor zodat je de afbeelding kan bewerken. Kaders, pijlen en tekst toevoegen om de aandacht te trekken kan zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.