Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi stiede,

Dingen die je kan proberen om deze foutcode op te lossen:

  • Kijk eerst eens naar de MSN Messenger / Windows Live Messenger (WLM) .NET service status om te weten of er problemen zijn met de MSN servers.
  • Als er geen problemen zijn op de servers, kijk dan of je proxy-instellingen goed ingesteld zijn. Klik in MSN Messenger op "Extra >> Opties...". In het nieuw geopende venster klik je links op "Verbinding" Daarna klik je op de knop "Geavanceerde instellingen..." Als je geen proxy server gebruikt, moeten alle vakken leeg zijn. Als je in een netwerk zit, kan de netwerk administrator je waarschijnlijk de proxy instellingen geven.
  • Als dit nog niet werkt, klik dan in Internet Explorer op "Extra >> Internet-opties..." en klik op het tabblad "Verbindingen". Klik onderaan op de knop "LAN-instellingen" en klik op "Instellingen automatisch detecteren". Klik tweemaal op OK om te accepteren.
  • Het kan ook zijn dat het gewoon een tijdelijk probleem is bij de servers van Microsoft. Wacht een paar uur en kijk daarna of je weer kan aanmelden.
  • wat ook kan is dat je firewall dit blokkeerd vb. Norton, mcaffee, dus schakel deze even uit en kijk of je dan kan aanmelden. mocht het dit zijn laat het even horen, dan leg ik uit hoe je je firewall goed insteld

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey karel,heb uw raad opgevolgd en firewall eventjes afgelegd om op messenger te geraken! ik gebruik g-data internet security 2007! en kon mij direct aanmelden. dus het probleem ligt bij mijn firewall! kan je me verder helpen om hem juist in te stellen? mvg stiede. en bedankt op voorhand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stiede,

ik heb geen detailleerde handleiding voor g data internet security momenteel maar open even het programma en kijk even onder het tabblad Firewall, ik heb geen idee wat je daar ziet dus moet jij even kijken of je bepaald programma kan toegang verlenen. hier moet je msn toegang verlenen tot het internet

wanneer er een knopje zou staan om de instellingen terug te zetten naar de standaard dan zal dit ook waarschijnlijk werken.

sorry dat ik geen gedetailleerde uitleg kan geven, dit bij gebrek aan het programma

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.