Ga naar inhoud

installatie windows 7


Hanske

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een advance power 3 systeem met daarop vista premium home geinstalleerd, de pc bevat 2 harde schijven.

Nu heb ik Vista 7 home premium gekocht om op de 2e harde schijf te installeren, maar de installatie loopt steeds vast op het laatste gedeelte van installatie voltooien ik krijg dan een zwart scherm waarop alleen de muisaanwijzer nog te zien is en dat was het.:bawling:

Dit is mijn eerte bericht ik hoop dat ik het goed gedaan heb en iemand mij kan helpen!

BVD Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 pc's waarvan ik op de oudste probleemloos windows 7 kon installeren, dit is een duo core met 2 maxtor harde schijven 4 gb intern.

Op mijn andere pc staat nu vista dit is een quad core met 2 samsung harde schijven en 4 gb intern.

Hierop krijg ík windows 7 niet geinstalleerd, alle randapparatuur verwijderd voor de installatie, harde schijven gewisseld van de pc's niks helpt !!!

Vandaar mijn hulpvraag, indien iemand een oplossing weet

BVD, Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkele tips:

* Bios upgraden naar de laatste versie.

* Op bepaalde fora spreekt men over problemen met grafische kaarten van NVidea in combinatie met MSI-moederborden. Oplossing: Voor de installatie een ATI grafische kaart plaatsen. Na de installatie kan men de originele terugplaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je dat er nu reeds een ATI grafisch kaart in zit?

Dan kan ik je jammergenoeg niet verder helpen.

Bios upgrade is nogal delicaat. Wanneer slecht of verkeerd uitgevoerd kan het je systeem definitief naar de vaantjes helpen.

Werkwijze is afhankelijk van het moederbord. De upgrade (indien nodig) + nauwkeurige instructies vind je meestal terug op de website van de fabricant van je moederbord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ATI grafische kaart zit er idd in, de bios upgrade durf ik niet aan te beginnen als ik zo je uitleg lees. Misschien dat andere dit probleem nog tegenkomen en een andere oplossing aandragen anders wacht ik nog maar even af.

iig bedankt voor je reactie

Gr. Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ATI grafische kaart zit er idd in, de bios upgrade durf ik niet aan te beginnen als ik zo je uitleg lees. Misschien dat andere dit probleem nog tegenkomen en een andere oplossing aandragen anders wacht ik nog maar even af.

iig bedankt voor je reactie

Gr. Hans

Kunt u wat meer info geven over uw systeem?

Type en merk moederbord,cpu,geheugen en dat soort zaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.