Ga naar inhoud

Beeld bevriest


marijn

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik heb dit probleem al een paar dagen, heb forums gelezen, dingen geprobeerd, maar kom maar niet tot een oplossing.

Probleem:

Beeld bevriest, maar pc werkt wel. Ofterwijl, als ik uit mijn hoofd windows icoon op mijn toetsenbord klik, dan pijltje links 2x enter enter, schakelt mijn pc zich uit.

Ik heb windows opnieuw geinstalleerd, mijn pc ook geformateerd met quickrestore. Helaas, probleem blijft.

Schoon gemaakt van binnen, kabels checkken, enja werkt weer niet.

Geprobeerd drivers te installeren, maar loopt vast. (inprincipe met standaard windows instaleren, moeten de standaard drivers goed zijn neem ik aan? Dat is nml, hoe ik hem gekocht heb)

Veilige modus, looptie ook vast.

Zitten momenten ertussen dat hij iets langer werkt dan 5 min.

Lange lijst.. conclusie, help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer hem eens op een ander scherm als u die mogelijkheid hebt,heeft hij het daar ook op dan is de kans inderdaad groot dat uw videokaart stuk is.

Hebt u mischien nog een oude videokaart liggen of iemand in de vrienden kring die u even kan helpen aan een kaart die u dan kan testen,als dan het probleem is opgelost dan weet je met zekerheid dat het de videokaart is.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt, ik ga zometeen even beeldschermen switchen. Een videokaart heb ik niet bij de hand.. Maar als het andere scherm niet werkt. Neem ik ook aan dat het mijn videokaart is.

Enige wat ik heb gedaan, heb ik niet verteld. Is mijn geheugen 7 maanden geleden upgegrade. Zat 2 gb in, heb ik nog 2 extra erin gedaan. werkte perfect.

Of dat een relatie heeft met betrekking tot het scherm, denk ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.