Ga naar inhoud

krijg in configuratiescherm geluid en audioapparaten niet geopend


shila

Aanbevolen berichten

Het is earmaster zelf die mij zegt dat ik op het configuratiescherm bij geluid een andere driver moet selecteren maar het probleem is nog steeds dat ik er niet in geraakt! Ik krijg dan die melding wat ik al zei en dat is toch een teken dat er ergens een probleem is, niet? Dat probleem zou ik dus graag oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat is een programma van de muziekacademie en ik heb ook die licentie via hun dus ik geef dat liever niet door maar eigenlijk draait het niet om die earmaster maar vooral om het feit dat ik geluid-en audioapparaten niet kan openen in het configuratiescherm en dat bericht wat ik dan krijg: er is een uitzondering opgetreden enz..., staat in mijn allereerste bericht. Die MMSYS.CPL dat heeft iets te maken met het geluid, dat er ergens een probleem is en dat zou ik graag willen oplossen? Ook mijn systeemherstel is weg. Sorry voor heel die vragen maar vind het wel fijn dat ik nog steeds reactie krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.