Ga naar inhoud

Vista start niet na update


Sam Buru

Aanbevolen berichten

Kan zijn dat de videokaart stuk is.

Maar we kunnen dit eens proberen:

Download dit:

Download EVEREST Home Edition 2.20 - FileHippo.com

Start de programma

Bovenaan op Rapport / snelrapport / zuiver tekst

even wachten

Dan krijgt u een log.

Upload deze log.

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Bovenaan op Bladeren klikken

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet u log.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net deze driver proberen installeren.

Dit programma zegt dat het geen stuurprogramma's heeft gevonden die overeen komen met de hardware... ( kan het zijn dat dit de driver voor desk-top PC's is? )

Anders loop ik everest nog eens, en zal ik eens proberen via de link als hij er een geeft.

---------- Post toegevoegd om 11:38 ---------- Vorige post was om 11:28 ----------

Ik heb net via everest geprobeerd, maar die gaat gewoon naar de download-link van nVIDIA. Als ik daar auto-detect neem, krijg ik : The NVIDIA Smart Scan was unable to evaluate your system hardware. Please use Option 1 to manually find drivers for your NVIDIA products.

Bij optie 1 komt dan weer geen geforce GO 6800 voor... Is er een manier/tool om te testen of de grafische kaart kapot is, en wat er dan juist aan kapot is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dan moet ik nog wat verder zoeken naar een nieuwe/andere videokaart.

Moest je toevallig een winkel weten die laptop-hardware verkoopt...

Forcom kan niets voor laptop leveren, Hermes antwoord niet en de andere winkels geloven precies niet dat die kaart vervangbaar zou zijn.

Op H-tech, de officiele partner van FS in den belgique, staat een alternatief maar dat kost me teveel, nl 250€...

Nog es bedankt voor je tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.