Ga naar inhoud

Windows: Ontwerp voor uitnodiging 40-jarigen vat


Aanbevolen berichten

Beste helpers,

In Belgie wordt af en toe een "vat" gegeven. Een uitnodiging voor een "vat" is een soort uitnodiging waarbij er dan vaten bier besteld worden op die dag. Meestal ter ere van een 18de, 40ste,... verjaardag ofzo.

Welnu, mijn broer en zijn vrouw worden 40 jaar. Ze vroegen aan mij om een uitnodiging voor hun "vat" te maken. Onderaan dit bericht staat een link waarin ik 3 pogingen heb ondernomen (3x verschillende layout).

De bedoeling is dat op de uitnodiging ook 3 foto's komen te staan: die van mijn broer dus, van zijn vrouw en hun kind.

Ikzelf heb al wat geprobeerd iets in Word 2007 te maken, zie onderstaande link. Ik denk dat de documenten enkel opengaan als je Word 2007 gebruikt.

Kan je even mijn documenten beoordelen en zonodig aanpassen zoals jij het zou doen? eventueel illustraties toevoegen?

Ikzelf vind het allemaal een beetje "te druk" ogen. Misschien zou ik de tekst ook op andere plaatsen moeten zetten.

Kan iemand mij hierbij helpen en eventueel aangepaste versie(s) maken? Of het je andere voorbeelden? Kan je zelf iets veel beter maken in Word of Publisher (ik bezit ook Indesign en Illustrator) Ik ken niet zo veel van schikking. Van harte dank ! Kan je mijn versies aanpassen of kan je zelf iets vlug ineensteken in Indesign of Illustrator? Laat het me weten.

Van harte dank voor je hulp.

3 voorbeelden waar ik aan gewerkt heb :

voorbeelden.zip - download now for free. File sharing. Software file sharing. Free file hosting. File upload. FileFactory.com

Hier heb je nog voorbeelden van documenten die ik aan het herbouwen ben om er uitnodiging mee te maken

2shared - download 18.zip

(klik onderaan op save to my pc)

(documenten in deze link staan in "doc" vorm, verander de bestandsnaam naar "docx" anders onleesbaar)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

In Word 2007.

Ik heb de "x" uit de documentnaam verwijderd (dus docx wordt doc) en ik dacht dan dat iedereen het document zou kunnen lezen. Blijkbaar toch niet...

Je zou dan eigenlijk opnieuw alle documenten moeten hernoemen terug met "docx" ipv "doc"

Dus je moet word 2007 hebben om het te kunnen openen

of comtabiliteitsmodus gebruiken

Zeg wanneer je het nog niet kunt lezen, dan probeer ik alles met comtabiliteitsmodus te veranderen

Lukt het ? heb je word 2007?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Word-documenten in de link geconverteerd naar Office 2003, zodat meerdere helpers ze kunnen lezen. Ook in het hoofdtopic is de link gewijzigd.

Hier vind u de link zodat u de documenten ook kunt lezen met een versie eerder dan Word 2007 (bv. versie 2003):

Bedankt om me te helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.