Ga naar inhoud

Windows: Ontwerp voor uitnodiging 40-jarigen vat


Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De bedoeling is dat op de uitnodiging ook 3 foto's komen te staan: die van mijn broer dus, van zijn vrouw en hun kind.

Ikzelf heb al wat geprobeerd iets in Word 2007 te maken, zie onderstaande link. Ik denk dat de documenten enkel opengaan als je Word 2007 gebruikt. Er zit ook een document in dat ook opengaat in Word 2003.

Kan je even mijn documenten beoordelen en zonodig aanpassen zoals jij het zou doen? eventueel illustraties toevoegen?

Als iemand de tijd zou hebben mag die natuurlijk altijd vlug iets ontwerpen in Word of ander opmaakprogramma en deze als bijlage toevoegen aan je post. Of mijn bestaande versie wijzigen, het mag allemaal. Ik bezit Word, Publisher, Indesign, Photoshop en Illustrator.

Ik ben niet direct een grafisch wonder. Dit is mijn probeersel dat altijd door anderen mag aangepast worden. Stuur uw aangepaste versie dan mee als bijlage in je berichtje. (met dank aan stegisoft)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is veel beter.
Bedankt. Ik heb graag de mening over het ontwerp van een tussenpersoon zodat ik niet afga LOL :)
Om inkt te besparen kan je zo 2 tekening op 1 pagina zetten en op dik papier 160 gr afdrukken.
Dan verbruik ik als ik er 2 op één blad zet, toch nog evenveel inkt als ik een apart blad neem per uitnodiging? Of begrijp ik het verkeerd?
Met die zwarte foto verbruikt inderdaad veel inkt als je geen laserprinter hebt.

Ofwel ook als 2 tekening op de achterkant zetten.

Hoe bedoel je?

Bedankt voor je advies he, je hebt me op weg geholpen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik mee bedoeld is dit:

Op een A4 een grote tekening afdrukken verbruikt veel inkt.

Zet je 2 tekeningen op 1 A4 blad dan verbruikt het de helft van de inkt.

De tekening is wel kleiner doch groot genoeg.

Dan met een snijmachine het blad in tweeën snijden.

Je verbruikt niet meer inkt door dezeflde tekening op 2 pagina af te drukken.

Wat ik bedoeld met de zwarte tekening is dit:

Je plaatst 2 uitnodigingtekeningen op de voorste blad en aan de achterkant 2 zwarte tekeningen. Dus retro-verso

Hopelijk heb je een snelle printer.

Mijn laserprinter kan een volledig A4 in kleur afdrukken tegen 21 pagina per minuut tegen de beste kwaliteit.

Als je heel veel moet afdrukken kan je misschien eens overwegen om te laten afdrukken en zeker bij Inkjet-printer.

Je slaat dan in de geval op als PDF en geef die aan de drukker.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.