Ga naar inhoud

adobe reader werkt niet


ariekuij

Aanbevolen berichten

OK, Combofix heeft goed werk geleverd. Je mag uiteraard je virusscan en Spam Doctor terug inschakelen (mocht je dat nog niet gedaan hebben).

Quad Register Cleaner ben je inderdaad kwijt, maar beter zo :-)

Volgens je bericht ben je nog meer programma's verloren. Over welke heb je het dan ? Toch niet Reg Tool en Registry Smart bvb. ? Want ook dat zijn onbetrouwbare progjes die je beter kwijt dan rijk bent op je PC :s

Dan mag je onderstaande vetgedrukte mappen en bestanden nog verwijderen :

c:\program files\Common Files\Symantec Shared

c:\windows\Tasks\Symantec Drmc.job

C:\$@sdntvt_optimize.tmp

En kan je de Adobe Reader nu niet verwijderen via Configuratiescherm -> Software ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Duurt even want ik zag pas nu dat er een tweede pagina was ontstaan. Kom zsm terug.

Dat ik dat Quad nu kwijt ben is op zich geen ramp, alhoewel zonde van het geld. Hoe kunnen we dat toch voorkomen, want in feite is er sprake van een ondeugdelijk middel dat geleverd werd terwijl er voor betaald is. Dat heet toch ook in Vlaanderen in rond Hollands OPLICHTING ??!!

aangepast door ariekuij
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb Symantec Shared verwijderd.

Symantec Drmc en Optimize heb ik niet kunnen vinden, ook niet via uitgebreide Zoekfunctie. Ga er vanuit dat ze er niet op staan.

Computer is voelbaar sneller geworden. Daarvoor in ieder geval mijn dank.

Vervolgens Adobe Reader verwijderd en vers afgetapt en geïnstalleerd, maar helaas geen succes. Het werkt nog steeds niet.

aangepast door ariekuij
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je dan eens een alternatieve reader - Foxit Reader - downloaden en zien of je die wel aan de praat krijgt. Is bovendien een lichtere en handigere reader dan Adobe. Indien dit wél lukt is er een fundamenteel probleem met je Adobe-bestanden ... maar dat zien we dan daarna wel. Eerst het resultaat afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessante vraag (vind ik) blijft nu, wat er met Adbobe aan de hand is op mijn compu. Overigens hang ik nergens aan. Als het maar werkt
Prima dat Foxit je problemen geeft opgelost :-)

Enige dat je kan doen is alles van Adobe Reader van de PC halen, dan je register met bvb. CCleaner opruimen en dan een nieuwe download doen. Maar - met uitzondering van dat cleanen - heb je dat al eerder - zonder succes - gedaan. En dit allemaal uitvoeren in "veilige modus".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede Morgen,

Vond via zoeken 7 (of 9) bestanden die iets met Adobe R te maken hadden. Heb ook CCleaner gebruikt. Kan er uiteindelijk 2 niet verwijderen:

- Ado R 7.0.8 (3228 kB), dat in de prullenbak zit

- Ado R. 6.0.1 dat in C:\Windows\Cache zit.

Heb nog geen nieuwe Ado R afgetapt

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.