Ga naar inhoud

adobe reader werkt niet


ariekuij

Aanbevolen berichten

Doen we dat toch. Want: als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. Ik verwijder Ad. R.

Natuurlijk hartelijke dank voor de steun. Ik heb ergens gezien dat daarvoor een aparte knop is maar die kan ik niet vinden.

Dan blijft alleen nog de vraag, hoe je te weten kunt komen dat zo'n programma als Quad niet veel zaaks is. Ik heb hen vorige week al gemaild, maar geen reactie gekregen. Anderen mogen toch wel gewaarschuwd worden? Ik heb diverse goegelpogingen gedaan maar dat leverde niet veel op. Het lijkt er zelfs op dat ze van Quad bewust kritiek belemmeren. Wat ik me vanuit hun positie goed kan voorstellen.

En in ieder geval: nogmaals bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het onderscheid maken tussen "betrouwbare" en "onbetrouwbare" programma's op Internet is niet altijd gemakkelijk. Bovendien worden deze "onbetrouwbare" tools zo massaal gepromoot op diverse websites, dat het wel lijkt alsof ze de norm zijn voor de problemen die ze (beweren te) behandelen. En zie je dus vaak niets dan positieve of lovende woorden in de eerste reeks zoekopdrachten die je via bvb. Google opsnort.

Pas veel verder in de zoekresultaten ontdek je dan negatieve commentaren of ronduit vernietigende kritieken. En dan is het vaak al te laat ... want wie gaat nu verder lezen als je al 100 aanlokkelijke teksten hebt gezien. Dat is de kracht van dit soort programma's en dit soort websites.

En je kan er ook van op aan : een antwoord op je vragen (of je verzoek om eventuele terugbetaling) zal je niet krijgen :sad

Oh ja, voor een bedankje - nu of later - kan je gewoon op de "bedank"-knop onderaan je bericht klikken :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.