Ga naar inhoud

surfvolume gejat ?


johanny

Aanbevolen berichten

Ik beschik via telenet over ongeveer 12 GB per maand om te surfen op het internet. Deze maand stel ik een onverklaarbaar hoog verbruik vast. Blijkbaar wordt surfvolume verbruikt zodra ik mijn pc aanzet. Ik heb dan ook het gevoel dat iemand anders op mijn rekening zit te surfen. Wat kan ik daaraan doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan zijn dat er inderdaad iets van je programma's heel wat bandbreedte aan het verbruiken is..

Het beste is om een bandwidth monitor te installeren en dan te controleren of dit werkelijk is..

MAar voor we dit doen kan ik mssh op een andere manier helpen, we geen even kijken naar de uit & inkomende TCP & UDP adressen, dit kunnen we doen door :

Start -> Uitvoeren -> cmd -> netstat -a [enter]

dan van het schermpje dat je ziet neem je een printscreen en zou je deze dan kunnen toevoegen als bijlage hier in een antwoord..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je verkeert bent, de txt file is compleet leeg...

Dus voor alle duidelijkheid...

Start -> Uitvoeren -> cmd -> netstat -a [enter]

Vervolgens druk je op de knop 'printscreen', je gaat naar paint, selecteert bewerken -> plakken vervolgens bestand -> opslaan als -> geef het kind nen naam en vergeet ook niet dat het bestandtype jpeg moet zijn.

En dan kun je hem toevoegen als bijlage hier op het forum..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik tel hier meer dan 80 actieve verbindingen, dat is echt niet normaal in mijn ogen.. Standaard zouden er rond een 20 actief zijn...

Ok een to-do lijst voor jou :

- Scannen met anti-spyware

- Scannen met anti-virus

- De boel eens overlopen met Tuneup utilities

Alle software vind je in de download sectie van dit forum...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.