Ga naar inhoud

Apparaatbeheer


Gast Bonnie

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen, heb een probleempje met mijn PC, gebruik Windows XP pack 2. In apparaatbeheer staat naast USB controller massa opslag een geel uitroepingsteken, deze werkt niet, had hem uitgeschakeld en nu staat er een rood teken in. Wanneer ik mijn printer aanzet krijg ik het geluidje en teken "nieuwe hardware gevonden" en staat er in apparaatbeheer een nieuw USB controller die goed werkt. Moet ik die andere niet werkende USB controller verwijderen eventueel. Het probleem is ook dat mijn PC niet goed opstaer, na Windows en voor Welkom heb ik zwart beeld gedurende ongeveer 1 minuut. Dank bij voorbaat Bonnie:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook in apparatbeheer de verschillende usb-controllers met rechts aanklikken en dan in het menu "update drivers" of "stuurprogramma bijwerken" of iets dergelijks kiezen. Er word dan op internet gezocht naar de laatste versie van het stuurprogramma en dit word dan automatisch geïnstalleerd.

Op deze manier heb ik een usb-hub aan de praat gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in apparaatbeheer kan je ook volgende doen.

1. klik rechts op de uitgeschakelde USB poort

2. klik apparaat verwijderen

3. sluit af

4. na volgend opstarten van de pc zal deze nieuwe hardware ontdekken en de correcte driver installeren. Krijg je opnieuw een uitroepteken, dan zal je ff op het internet de juiste driver moeten zoeken.

groeten, bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb dit dus gedaan, die USB verwijderd, maar alleen als ik mijn printer aanzet, heeft hij nieuwe hardware gevonden, maar die andere USB komt er ook terug op met het gele teken, zou ik misschien mijn printer eens terug moeten afkoppelen en terug aankoppelen, in alle geval al vreselijk bedankt Yannick en Bart:) Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.