Ga naar inhoud

Sims 3 reageert niet


Alex123

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ongeveer 1-2 maand geleden heb ik de sims 3 gekocht,

ik heb het geïnstalleerd en alles ging prima,

Na een tijdje vond ik het spel niet zo tof meer dus delete ik het.

Ik heb het dan aan mijn zus gegeven zodat zij het spel kon spelen,

zij installeerde het spel en er waren geen problemen.

Na een tijdje had ik terug zin om de sims 3 te spelen

dus wilde ik het opnieuw installeren,maar ik installeerde het spel terug

en alles verliep normaal behalve wat ik wel vreemd vond was dat het spel

niet meer om haar serie nummer vroeg,ik trok me er nix van aan en deed verder,het spel was dus geïnstalleerd. Ik dubbelklikte op het pictogram "sims3" en wachtte even,opeens kwam er te staan:

"De installatie is niet voltooid en daarom kan de sims 3 niet draaien.

Installeer de game opnieuw en probeer het nog een."

Dus ik installeerde het spel nog eens,het kwam er weer op te staan en ik heb het spel nu al 5 keer fzo geherinstalleerd.

Weet iemand mss hoe het komt dat het spel zo doet?

en ik heb al mijn hele schijf gecontroleerd op fouten.

(Ik heb xp service pack 2 maar ik had het spel kunnen installeren toen ik service pack 2 had en ik heb het nog steeds.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Download dit

Verwijdert sims3

Daarna dit doen:

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Computer opstarten en dan opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.