Ga naar inhoud

Verjaardag's script


Gast patrickmh

Aanbevolen berichten

Hallo,

Een vriend van mij heeft ze eigen crime site ( site word niet genoemt i v m reclame)

Maar goed ik ga even verder wie heeft er een script waar mee de mensen hun verjaardag 1 x mogen invullen, endat ze op hun verjaardag iets leuks krijgen + een bericht ?

Wie heeft dit voor mij of wie kan dit maken ? xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Lijkt me simpel om te doen.

Maak gewoon op hun profiel pagina 3 dropdown boxen om hun verjaardag te kiezen.

Plaats deze gegevens in de database. Voer dan elke dag om 00:00 een cronjob uit en overloop elke record in de database waar de huidige datum overeenkomt met de verjaardag (excl. jaartal natuurlijk).

Zet ook een limiet op het wijzigen van de geboortedatum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

script maken is niet zo moeilijk maar heeft hij deze crime site zelf gemaakt of gedownload?

Want als deze gedownload is, wordt het lastig om te zoeken naar waar je het moet toevoegen. Is het zelf gemaakt kun je zelf hier en daar wat toevoegen op de juiste plek.

Tijdens het registreren zou ik de geboorte datum laten invullen. Deze wordt in de database opgeslagen. Elke nacht om 0:01 zoals modbase al zei of om echt goed te doen om 01:00 een cronjob (met php) laten draaien dat iedereen wordt geselecteerd die die dag jarig is. En deze een berichtje te sturen en een cadeautje via een SQL injectie.

Groeten,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.